Forum Discussion

sims3gebruiker1's avatar
4 months ago

Nieuwe Ideeën sims 4

Goedemiddag,

ik zou graag wat leuke ideeën willen delen voor een nieuwe uitbreiding of accesoirespakket van de sims 4. Om het spel nog wat realistischer te maken zou het leuk zijn om auto’s toe te voegen. Met bijvoorbeeld een carrière als automonteur of pakketbezorger, taxichauffeur of automotive ontwerper of auto verkoper. Dit zou de game ook een stuk leuker maken. Ook zouden scooters een grote aanvulling zijn. 

Ook wat nieuwe carrières zouden een aanwinst zijn voor de sims 4. Denk bijvoorbeeld aan brandweerman/vrouw, ambulance medewerker, kinderopvang medewerker, stewardess/piloot, ouderenzorg, banketbakker, snowboard/skileraar, dierenasiel medewerker of kapper. 

nog een extra aanvulling op het pakket samen groeien zou het leuk zijn om met je kleintje te wandelen in een kinderwagen. Wat je uitsluitend nu wel in een draagzak kan doen.

het zou echt ontzettend leuk zijn als dit een keer mogelijk zou zijn. 

3 Replies

• Er is voor suggestisch en sims 4 ideën een speciaal onderwerp aangemaakt. Je kan hem beter daar plaatsen, want dan hebben we een mooier overzicht.

• ik vermoed dat ze er al mee bezig zijn want er is een survey gemaakt niet zo lang geleden

3 van de 7 uitbreidingspakketten ideeën zijn gebaseerd op voertuigen (vooral auto's)
    maar het kan nooit kwaad om het te delen natuurlijk

je kan op 2 dingen stemmen in deze link: The Sims 4 Expansion Packs Survey: Cars, Reality TV And More

(ik hoop wel dat je een beetje Engels kan lezen want ze staan wel allemaal in het Engels)

ik weet dat er een Engelse versie van deze site is want ik gebruik deze site 9 van de 10 keer in het Engels (bijna al mijn reacties en ideetjes zijn ook in het Engels geschreven)

als voor de andere ideeën: ik ben helemaal in voor al jouw ideeën

maar waar Lotje1981 het over had: waar kan je je ideeën plaatsen waar ernaar wordt gekeken eigenlijk?

• Jazeker. Zo zijn er bijvoorbeeld ook weer peuters en Paarden in het spel. De moderators van het forum geven de ideeën weer door aan de simsguru's

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.418 PostsLatest Activity: 2 days ago