4 years ago
Nieuwe laptop kopen
Hoi, ik speel nu de Sims 4 legacy op mijn oude iMac computer. Maar ik mis de galerij en wil graag andere nieuwere Packs kopen. Alleen heb ik nul verstand van laptops en niet het grootste budget. Ik ...
Hey @Marieke_Dirkje,
Heb je al een idee wat je wil gaan kopen en wil je opnieuw een MacOS systeem of ben je ook bereid om over te stappen naar een Windows besturingssysteem. Zeker als het gaat om aanvullende software zijn er nogal wat verschillen tussen de twee systemen. Het is ook afhankelijk of je nog meer computers in huis hebt en of je die met elkaar wilt laten samenwerken.
Een ding is zeker, als je alleen een computer wilt aanschaffen om De Sims 4 op te spelen dan raad ik je toch echt een windows systeem aan. Daarin heb je ook heel veel keus en die systemen zijn relatief goedkoper dan MacOS.
Als je ook meer uitbreidingspakketten wilt aanschaffen en eventueel met modificaties wilt spelen dan raad ik je zeker aan om uit te gaan van de aanbevolen systeemeisen voor De Sims 4: The Sims 4 - Systeemeisen voor De Sims 4 (ea.com) Kijk dan in de link onder het kopje aanbevolen en kopieer dat als je op zoek gaat naar een nieuwe laptop.
Tag me hier even als je een laptop hebt gevonden en je wilt weten of die ook voldoet aan die eisen.
Het is op dit forum de bedoeling dat spelers elkaar helpen; dus ook met dit soor vragen.
Veel succes met zoeken en laat even weten als je iets hebt gevonden.