3 years ago
Nieuwe laptop
Ik ga een nieuwe laptop aanschaffen. Wat zijn de beste specificaties om De Sims 4 met bijna alle uitbreidingen te kunnen spelen?
Bedankt voor het berichtje. Ik heb ook al gereageerd. De tip die jij had gestuurd via de BP ga ik zeker uitproberen zodra mijn windows is geüpgraded naar windows 11.
@Lotje1981 en @EA_Leeuw,
Er is een methode waarbij je geen gebruik hoeft te maken van downloads en programma's. Voorwaarde is wel dat je een fotobewerkingsprogramma op je pc hebt staan. Photoshop of Paint.net volstaat.
Met deze programma's kan je *.TIF en *.TIFF extensies aanmaken die ook worden gebruikt in de wereld van de offset drukkers. Dat bestand maakt Windows 11 nog steeds open met de Photo Viewer er is voor Windows blijkbaar geen ander programma voor. De Windows Photo Viewer blijft dan ook standaard op de C: drive staan in C:\Program Files (x86). De rest is heel eenvoudig. Als jullie meer willen weten....
Altijd bereid om een ander even te helpen. 😉
Helaas @EA_Leeuw en @Lotje1981,
Zonder gerichte aanpassingen in het register van Windows functioneert de Windows Photo Viewer alleen voor de TIF en TIFF bestanden. Om nu alle foto's te converteren (om te zetten) is het * achter de wagen spannen. Ik heb een reg.file waarmee je via het shell menu van Windows de Photo Viewer weer kan activeren.
Maar het lijkt mij hier niet verstandig om die gegevens hier te delen. Ik wil het namelijk niet op mijn geweten hebben dat er iets kapot gaat in de computers van anderen omdat ze de hexadecimale codes in het register willen verwerken.🤓 Ik heb die register aanpassing wel geprobeerd maar de beveiliging van Windows 11 blijft roet telkens in het eten gooien. Iedere keer dat je bestanden wil openen met de viewer dus ook als je de bestandsindeling hebt aangepast (via eigenschappen, wijzigen apps etc.) moet je weer aangeven welke versie je van de viewer wilt gebruiken en hoe. Ik vind dat niet echt handig!
Daarnaast vind ik de huidige bij Windows 11 bijgeleverde Foto's app een redelijke vervanging van de oude Photo Viewer. Voor bewerken enz. blijf ik toch gebruik maken van het gratis programmaatje paint.net Paint.NET - Download (getpaint.net)
Als jullie toch behoefte hebben aan het reg.file (clean 😇) dan zal ik die alleen via een link en pb delen.
Ik merk wel wat de uitkomst wordt.
Het * is gewoon het Nederlandse woord voor horse 🐴