ontbreken van product na betaling
al heb ik de site inderdaad gelezen en weet nu dat het een aantal uur tot soms zelfs 10 dagen duurt voor het product dan verwerkt is. echter heb ik er wel al voor betaald en is dit dus nu ook van mijn bank af. het voelt op het moment een beetje alsof ik gescamd ben door de makers van de game die ik eigenlijk heel graag speel. Ik wilde dus heel graag nog een pack erbij, maar dat dit zo moeilijk is en ik nu mijn geld kwijt ben en geen product heb vind ik erg vervelend. ook ik kreeg een foutmelding nadat ik betaald had. Ik kreeg hier lichte paniek van want ik had al betaald en heb de foutmelding proberen te refreshen wat ook niet lukte. Uiteindelijk dus weggeklikt hopende dat via de site iets zou laden, maar ook dit was niet het geval. Ik zal er even bij zeggen dat als ik in de ea app zit er niet staat dat ik hem gekocht heb dus ik kan daar hem nog kopen al krijg ik dan weer een foutmelding. ik startte echter net mijn sims op en als ik daar op de pack van eco lifestyle klik staat er dat ik het item bezit. ik heb alleen nog niks ervan in mijn game? hoe kan dit en wat nu?