Forum Discussion

withloveiris's avatar
8 years ago
Solved

Opnieuw beginnen met de Sims 4

Hoi,
Ik heb een paar dagen geleden mijn computer gerest, omdat ik dol graag helemaal opnieuw wil beginnen met de Sims 4 (Dus net alsof je hem nog maar net hebt gekocht en nog niet hebt gespeeld) Ik wil dus echt met een schone lei beginnen! Op mijn geresete computer downloade ik Origin en opende Origin. Toen ik de Sims 4 wou downloaden stond er opeens: Laast gespeeld 5 november en mijn gespeelde uren stonden er nog tussen. Ik heb de Sims 4 en mijn pakketten; Honden en Katten (Nieuw gekocht en nog niet gebruikt), Vampieren, Vintage Glamour, Stedelijk leven, Beleef het samen, Aan het werk en Feestelijke dagen nog niet gedownload, omdat ik het pas wil gaan downloaden en spelen als ik zeker weet dat het spel weer als nieuw is. Wat moet ik doen? Is het resetten van mijn computer al genoeg en horen die uren er gewoon bij omdat je hem nou eenmaal al gebruikt hebt en daar niks aan kan doen of moet ik toch andere dingen doen om er voor te zorgen dat mijn Sims en de pakketten weer als nieuw zijn en ik gewoon weer helemaal met een schone lei kan beginnen? Ik hoop zo snel mogelijk op een antwoord, ik ben dol op de Sims en wil het zo snel mogelijk beginnen met een echt nieuw begin! Liefs!
  • Hoi @withloveiris,

Om compleet overnieuw te beginnen in De Sims 4 kan je de Sims 4 map in Mijn Documenten een andere naam geven en het spel repareren. Dit zorgt ervoor dat jouw savegames verwijderd worden (maar er is nog wel een backup van). Het aantal gespeelde uren blijft op jouw account staan.

- Houdt op het toetsenbord de Windows logo knop ingedrukt en druk op de letter E

- Ga naar Jouw Gebruikersnaam\Electronic Arts\De Sims 4

- Hernoem De Sims 4 naar De Sims 4 Backup

- Open Origin

- Klik met de rechtermuisknop op De sims 4 en kies voor Repareren

- Start het spel op en je begint compleet overnieuw

13 Replies

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.428 PostsLatest Activity: 7 days ago