Forum Discussion

lysairacool's avatar
4 years ago

Opzoek naar een goede pc voor sims

Ik ga een nieuwe pc kopen en ik vraag me of ik op deze sims kan spelen met genoeg ruimte voor cc etc ; Acer V7/ V24Y. Alvast bedankt voor de antwoorden!

4 Replies

• Hey @lysairacool,

Jammer genoeg heb je alleen een monitor aangegeven in jouw post. De Acer V7/ V24Y is volgens mij alleen een monitor. Die monitor is prima maar natuurlijk geen computer of laptop. 

Zou je ook eens willen kijken naar een laptop of een desktop pc? Als je die al hebt gevonden, heb je daar toevallig ook een naam of merknummer van? 

Hopelijk kan je die nog bijvoegen of in een nieuwe post vermelden. 

Alvast bedankt.

• Heb je De Sims 4 eerder gespeel en heb je nog steeds problemen ermee, @lysairacool?
    Wanneer nog steeds deze computer gebruikt die niet (meer) voldoet aan de gevraagde systeemeisen van het basisspel.
    In andere geval, begin je bij de basisstappen, wanneer die bij het betreffende onderwerp genoemd zullen worden.

Ben je op zoek naar een PC, die makkelijker later nog kan worden uitgebreid / verbeterd. Je kan deze op maat laten bouwen.
    Of ben je toch op zoek naar een betere laptop, die lagere prestaties geven, sneller verouderd zal zijn en nauwelijks kan worden verbeterd?
    Je hebt echt geen zware computer nodig, die gemaakt zijn voor spellen te kunnen spelen daarmee, om De Sims 4 te draaien.
    Niet alle PC en laptop die je (vooral in de grotere winkels kan kopen), zijn geschikt om zwaardere software te draaien, maar meer voor het algemene basis gebruikt, in beperktere vorm.

Wat is het bedrag dat je wilt uitgeven?
    Heb je een bepaald fabrikant of merk, dat je wilt kopen?

Bekijk de gevraagde systeemeisen van De Sims 4 (alleen het basisspel en de normale (64-bits) versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
    Wanneer je aanvullende inhoud wilt gaan gebruiken, dan zal je de aanbevolen systeemeisen moeten nemen, voor meer spelplezier hebben, hogere details en meer gegevens.
    Naast het ook voldoen aan hun gevraagde systeemeisen. De aanbevolen systeemeisen, voor meer spelplezier hebben.
    Je zal toch ruimer boven deze systeemeiseneisen, indien je van plan bent media te gebruiken. Dan kan det dubbele nog te weinig zijn.
    Sommige aangepaste inhoud als meer gebruiken van aangepaste inhoud zal toch meer nodig hebben.

Je kan de de systeemeisen van het basisspel en de gewenste aanvullende inhoud meenemen tijdens het rondkijken naar een nieuwe computer.

Wil je nog andere spellen kunnen spelen, naast De Sims 4?
    Als andere taken / zaken hiermee willen gaan doen?

Groetjes.

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.428 PostsLatest Activity: 10 days ago