Forum Discussion

shirleywesley's avatar
6 years ago
Solved

Origin aucount is leeg en opgeslagen/gekochte spelen weg

goedemorgen, 

vanaf gister is mij hele origin aucount leeg ik had hier sims4 en extra pakketten opstaan vampieren huisdieren en hoe wordt ik beroemd, de dag daarvoor deed alles het gewoon nog heb ik er ook nog op gespeeld en gister was dus alles verdwenen. ik had origin al opnieuw der op gezet omdat dat ergens stond maar ook dit helpt niet. als ik het nu wil spelen moet ik het weer opnieuw kopen omdat hij zegt dat de codes al zijn gebruikt. hoe krijg ik mijn games weer terug.

Met vriendelijke groet 

Wesley 

6 Replies

• Hey @shirleywesley, weet je zeker dat je in het juiste account kijkt? Misschien kun je eens proberen om in te loggen met je e-mailadres inplaats van je gebruikersnaam?

• shirleywesley's avatar
    shirleywesley
    6 years ago

hoi dank je wel voor je antwoord log altijd in met me emailadres 

• shirleywesley's avatar
    shirleywesley
    6 years ago

oke heel erg bedankt ga contact met hun opnemen hoop dat ik alles weer terug kan vinden 

mvg Shirley 

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    6 years ago

Hallo @shirleywesley, @rubpriscilla1997,

• Begin eens met de cache van de Origin cliënt leeg te maken.
    • Zorg ervoor dat je verbonden bent met het internet, voordat je de Origin cliënt opstart.
    • Meld je aan met de juiste EA / Origin account. Gebruik je volledige e-mail adres en niet je bijnaam. Neem je e-mail adres over in plaats van intypen, aangezien je al snel typefoutjes kan maken.
    • Zijn alle filters in de spelbibliotheek gewist?
    • Sluit alle andere software af, die de werking van de Origin cliënt kunnen verhinderen en ook niet benodigd zijn.

Een geregistreerde productcode kan niet nog eens geregistreerd worden.

Zie je een andere knop dan Spelen of Downloaden, dan ben je waarschijnlijk met de verkeerde EA / Origin account ingelogd.

Mochten deze tips je niet verder helpen, neem dan (telefonisch) contact op met de helpdesk, bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00 via deze telefoonnummers:
           Voor Nederland: 020-8083219 (lokaal tarief)
           Voor België: 02 808 4590 (lokaal tarief)
    Je kan ook een terugbelverzoek opgeven.

Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.411 PostsLatest Activity: 4 months ago