Forum Discussion

0nlyMeForever's avatar
3 years ago
Solved

Overzetten Expansion Packs

Mijn dochter het Sims4 en een aantal expansion packs op DVD gekocht. In de EA online versie heeft ze meer mogelijkheden en worden soms ook gratis packs aangeboden (bijvoorbeeld LUXE Woestijn kit). Ze...
  • EA_Leeuw's avatar
    3 years ago
    Hey @0nlyMeForever,

Ik zie dat je dit post op de FIFA 23 forums, maar dat het gaat over De Sims 4. Hier klopt volgens mij iets niet helemaal. 😉 Ik verplaats je post.

Het is helaas niet zomaar mogelijk om spellen en uitbreidingen zomaar over te zetten van het één naar het andere account, zonder consequenties voor het account waar de dingen eerst op stonden. Deze moet daarna namelijk gesloten worden.

Mocht je dat willen, of mocht je eventueel andere vragen hebben over EA accounts, raad ik je aan om hier hulp mee te krijgen door contact op te nemen met het klantenserviceteam, die je kunt bereiken via https://help.ea.com/nl/contact-us.

Succes.

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.428 PostsLatest Activity: 8 days ago