2 years ago
pakket
hoi ik heb via nedgame een sims4 pakket gekocht een code in box maar heb die code bij ea in gevoerd en gedownload maar als ik de game opstart zie ik niet wat je normaal te zien krijg als je een sims...
Hey @killer91710,
Zou je misschien een foto of schermopname kunnen maken van de melding die je ziet als je De Sims 4 start? Ook alle extra informatie is heel welkom.
Zorg er bij het maken van de foto/schermopname wel voor dat je persoonlijke gegevens even zwart maakt. Die kan je hier beter niet delen. Ook de de eventuele code moet je dan zwart maken.
Hoe meer informatie je geeft hoe beter ik je kan helpen.
hoi @Trismagistos
dat is het probleem een beetje krijg bij zowel de sims4 als EA te zien dat ik hem nog moet kopen
terwijl ik de code heb ingevoerd.
Hey @killer91710,
heb je in de EA app bij library gekeken? Klik als je daar bent op de drie puntjes in de tegel van De Sims 4 en daarna op manage Add-ons.
Als het goed is staat het uitbreidingspakket daarbij. Klik op download en volg eventueel de extra instructies.
Laat ajb even weten of het daarmee is gelukt.
hey @Trismagistos
daar staat die niet tussen dat ik hem kan downloaden.
maar heb die code via EA ingevoerd en toen gedownload dus begrijp niet waarom er bij zowel als sims4 en EA er bij sta dat ik hem nog moet kopen.