Forum Discussion
[quote]Verwijder dan ook gelijk het bestand 'localthumbcache.package' uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. In dat bestand zitten namelijk alle restanten van gebruikte cc en modificaties waar je nu blijkbaar nog last van hebt.[/quote]
o, dat is een goede tip. Ga ik ook even toepassen. Ik heb trouwens een ander probleem. Bij mijn laden de buurten niet.
@Lotje1981 Dat kan je waarschijnlijk ook verhelpen met het verwijderen van de localthumbcache.package. Als het goed is zullen de buurten dan wel weer laden. Lukt dat niet laat het me dan even weten. Dan kijken we samen wat je nog meer zou kunnen doen.
Veel succes.
- Lotje19814 years agoNew Ace
De buurten blijven blanco. En ik heb ook al mijn scriptmods, en UI aanpassende downloads eruit gehaald. Helemaal zonder downloads spelen vind ik saai. Te meer ik ook met Disney prinsessen speel en personages uit star wars, game of thrones en doctor who. Die hebben nu eenmaal cc nodig. Kleding en kapsels zouden toch geen problemen moeten geven lijkt me.
Ik heb ook nog een lastcrash bestand. zal ik die er ook maar uit gooien?
- Trismagistos4 years agoHero
@Lotje1981 Zou je eens een screenshot kunnen bijvoegen? Misschien dat ik iets over het hoofd zie. En ik zeg ook zeker niet dat je zonder mods of custom content moet gaan spelen; Integendeel!
Wel is bekend dat met dit uitbreidingspakket en met de patchupdate van 20 juli heel veel modificaties kapot zijn gegaan. Vandaar dat dat ook de eerste controle stap is. Je zal ze toch allemaal even moeten controleren en updates moeten ophalen. Als de makers die niet direct hebben dan zal je de modificaties even apart kunnen zetten en zodra de update er is de nieuwste versie in je mods map plaatsen.
Ik speel zelf ook met mods en heb ze voor De Sims 3 zelf gemaakt. Dat is me tegenwoordig wat te bewerkelijk maar het blijft leuk om mee te spelen.
Je kan ook nog eens proberen om het spel helemaal opnieuw op te starten en/of te repareren. Met een screenshot van de situatie kan ik al een heel eind uit de voeten.
Alvast bedankt.
- Lotje19814 years agoNew Ace
Ah, gelukkig. ^_^ Ik zag nog een pose staan tussen mijn cc. doit is de screenshot:
About De Sims 4 Algemene discussie
Recent Discussions
- 14 days ago
- 23 days ago
- 2 months ago