Forum Discussion
Goh, @EA_Neil . die loslopende kabouters was ik nu graag eens een keertje tegengekomen. Ik las op Twitter dat we ze binnenkort misschien wel in een andere vorm kunnen waarnemen. 😏
Ik hoop dat de bugs voorlopig even echt weg zullen blijven. Maar mijn plantjes hebben wel weer last van seizoensgebonden invloeden. Zelfs in een beschermde omgeving als de plantenkas (dus binnen en overdekt) kruipen ze na bemesting weer terug in de grond. Ik ben het nog uitgebreid aan het testen. Zodra ik meer weet laat ik het je horen. 😉
Mocht je inderdaad meerdere discussies zien (hoe groter hoe beter) over dit probleem laat het ons weten. Vaak worden de grotere discussies doorgestuurd en komen op de waslijst. Bedankt voor de inzet!
P.s. Stiekem hoop ik dat de nieuwe stofkonijnen de kabouters niet gaan helpen!
- EA_Neil
- 5 years ago
Hi,
Sinds de nieuwe update 27/28 april luisteren mijn sims niet meer altijd naar mij. Zo reageert het spel regelmatig niet op 'naar college gaan', 'naar voetbal gaan' en als ik ze wil laten douchen negeren ze me gewoon. Ook is de sims bij mij weer trager en vaker vastlopend geworden sinds de nieuwe update. Zou top zijn als hier wat mee gedaan zou kunnen worden.
Groetjes Gerbrich
- Trismagistos5 years agoHero
@gerbrichs Ik zal de zaken die je aankaart ook eens meenemen in een testopstelling. Ik heb op dit moment twee sims die zeer binnenkort naar college kunnen (ik weet niet of ik ze ook zal laten voetballen) het douchen is natuurlijk wel heel gemakkelijk te testen. Ik zal ook nog eens rond neuzen op het forum en navragen bij andere spelers en helpers of ze hetzelfde probleem opmerken. Als je meer informatie hebt of als je iets tegenkomt waar je ook een screenshot van kunt maken dan kan dat zeker helpen. Iedere gedachtebubbel kan een indicatie geven! Dus laat dat dan nog even weten. Als ik meer weet, kom ik er zeker nog op terug.
Veel plezier met spelen. 😉
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@gerbrichs,
Bedankt voor het berichtje! Je gebruikt verder geen mods/aangepaste content om het zo te testen? Heb je het spel ook al eens gerepareerd sinds de update ivm het verlangzamen/vastlopen?
Houd ons op de hoogte @Trismagistos !
- EA_Neil- 5 years ago@EA_Neil ik heb sinds de update dat ik zelfs geen mods of aangepaste content niet meer kan toevoegen ik krijg zelfs dat als ik naar speloptie ga en alles inschakel en dan terug opnieuw opstart de melding dat ik opnieuw mijn cc/mods moet inschakelen en dan dat doe en dan terug opnieuw opstart het spel terug het zelfde krijg dus kan ik nu geen mods/cc gebruiken wat wel spijtig is want heel mijn huis/mannekens zijn daar van gemaakt
weet jij mss hoe ik dit kan oplossen ??