Forum Discussion
Hi,
Sinds de nieuwe update 27/28 april luisteren mijn sims niet meer altijd naar mij. Zo reageert het spel regelmatig niet op 'naar college gaan', 'naar voetbal gaan' en als ik ze wil laten douchen negeren ze me gewoon. Ook is de sims bij mij weer trager en vaker vastlopend geworden sinds de nieuwe update. Zou top zijn als hier wat mee gedaan zou kunnen worden.
Groetjes Gerbrich
Bedankt voor het berichtje! Je gebruikt verder geen mods/aangepaste content om het zo te testen? Heb je het spel ook al eens gerepareerd sinds de update ivm het verlangzamen/vastlopen?
Houd ons op de hoogte @Trismagistos !
- EA_Neil
- 5 years ago@EA_Neil ik heb sinds de update dat ik zelfs geen mods of aangepaste content niet meer kan toevoegen ik krijg zelfs dat als ik naar speloptie ga en alles inschakel en dan terug opnieuw opstart de melding dat ik opnieuw mijn cc/mods moet inschakelen en dan dat doe en dan terug opnieuw opstart het spel terug het zelfde krijg dus kan ik nu geen mods/cc gebruiken wat wel spijtig is want heel mijn huis/mannekens zijn daar van gemaakt
weet jij mss hoe ik dit kan oplossen ??- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@VliegenDilara,
Gebruik je hiervoor toevallig een bepaald programma? Helaas ondersteunen we dit niet direct maar mogelijk hebben zij ook een update? Het kan ook helpen deze opnieuw te installeren en te zien of bijvoorbeeld 1 mod wel werkt voordat je meer toe voegt.
- EA_Neil- 5 years ago@EA_Neil ik heb de meeste dingen van tsr sims afgehaald qua cc en als ik iets nieuw afhaal en er in zet werkt het niet
- Trismagistos5 years agoHero
@VliegenDilara Heb je ook het bestand localthumbcache.package uit de map Documents\Electronic Arts\De Sims 4 verwijderd? Daarin blijven vaak onderdelen van oude modificaties hangen. Als je die hebt verwijderd, maakt het spel zodra je De Sims opnieuw start een nieuw en schoon bestand aan. Vaak kan dit al veel verhelpen.
Mijn advies is om in ieder geval jouw save zonder modificaties ook nog eens onder een andere naam op te slaan. Dan heb je de Sims en je huizen in ieder geval veilig gesteld.
Laat even weten of je hier iets aan hebt.
Veel succes.