Forum Discussion
Bedankt voor het berichtje! Je gebruikt verder geen mods/aangepaste content om het zo te testen? Heb je het spel ook al eens gerepareerd sinds de update ivm het verlangzamen/vastlopen?
Houd ons op de hoogte @Trismagistos !
- EA_Neil
weet jij mss hoe ik dit kan oplossen ??
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@VliegenDilara,
Gebruik je hiervoor toevallig een bepaald programma? Helaas ondersteunen we dit niet direct maar mogelijk hebben zij ook een update? Het kan ook helpen deze opnieuw te installeren en te zien of bijvoorbeeld 1 mod wel werkt voordat je meer toe voegt.
- EA_Neil- 5 years ago@EA_Neil ik heb de meeste dingen van tsr sims afgehaald qua cc en als ik iets nieuw afhaal en er in zet werkt het niet
- Trismagistos5 years agoHero
@VliegenDilara heb je al eens geprobeerd je mods te testen met de 50% methode? Als je heel veel modificaties en cc hebt is dat een redelijk snelle methode. Als je daar geen zin in hebt kan je altijd nog proberen om de mod manager op te halen bij TSR. Daarmee zou je het ook kunnen testen. Misschien dat die wel werkt voor je.
Veel succes.
- Trismagistos5 years agoHero
@VliegenDilara Heb je ook het bestand localthumbcache.package uit de map Documents\Electronic Arts\De Sims 4 verwijderd? Daarin blijven vaak onderdelen van oude modificaties hangen. Als je die hebt verwijderd, maakt het spel zodra je De Sims opnieuw start een nieuw en schoon bestand aan. Vaak kan dit al veel verhelpen.
Mijn advies is om in ieder geval jouw save zonder modificaties ook nog eens onder een andere naam op te slaan. Dan heb je de Sims en je huizen in ieder geval veilig gesteld.
Laat even weten of je hier iets aan hebt.
Veel succes.