Forum Discussion
5 years ago
@EA_Neil ik heb sinds de update dat ik zelfs geen mods of aangepaste content niet meer kan toevoegen ik krijg zelfs dat als ik naar speloptie ga en alles inschakel en dan terug opnieuw opstart de melding dat ik opnieuw mijn cc/mods moet inschakelen en dan dat doe en dan terug opnieuw opstart het spel terug het zelfde krijg dus kan ik nu geen mods/cc gebruiken wat wel spijtig is want heel mijn huis/mannekens zijn daar van gemaakt
weet jij mss hoe ik dit kan oplossen ??
weet jij mss hoe ik dit kan oplossen ??
EA_Neil
EA Staff (Retired)
5 years ago@VliegenDilara,
Gebruik je hiervoor toevallig een bepaald programma? Helaas ondersteunen we dit niet direct maar mogelijk hebben zij ook een update? Het kan ook helpen deze opnieuw te installeren en te zien of bijvoorbeeld 1 mod wel werkt voordat je meer toe voegt.
- EA_Neil
Gebruik je hiervoor toevallig een bepaald programma? Helaas ondersteunen we dit niet direct maar mogelijk hebben zij ook een update? Het kan ook helpen deze opnieuw te installeren en te zien of bijvoorbeeld 1 mod wel werkt voordat je meer toe voegt.
- EA_Neil
- 5 years ago@EA_Neil ik heb de meeste dingen van tsr sims afgehaald qua cc en als ik iets nieuw afhaal en er in zet werkt het niet
- Trismagistos5 years agoHero
@VliegenDilara heb je al eens geprobeerd je mods te testen met de 50% methode? Als je heel veel modificaties en cc hebt is dat een redelijk snelle methode. Als je daar geen zin in hebt kan je altijd nog proberen om de mod manager op te halen bij TSR. Daarmee zou je het ook kunnen testen. Misschien dat die wel werkt voor je.
Veel succes.
- 5 years ago@Trismagistos op het moment werkt het nu terug ik heb nu eigenlijk de sims verwijderd uit het mapje electronic arts en dan via origin repareren en en het dan terug gestart en alles werkte nu maar als het nog eens voor komt kan ik het wel proberen merci voor de tip