Forum Discussion
Hi Neil,
Sinds de update heb ik problemen met mijn game. Verschillende iconen in het menu rechtsboven worden niet goed afgebeeld (het wordt gewoon een hoopje pixels). Daarnaast heb ik datzelfde probleem met de vensters zoals wanneer ik wil afsluiten.
Bovendien doet mijn aangepast materiaal het niet meer in de buy en build mode, wel in de CAS. Ik heb het wel aangevinkt staan in het opties menu en in het overzicht van aangepast materiaal staat het er wel allemaal bij.
Kan iemand mij helpen want op deze manier wil ik de Sims niet spelen...
- Trismagistos5 years agoHero
@aschlaepfer Ik denk dat je een paar updates moet halen voor de T.O.O.L. mod en ook andere modificaties even moet controleren op updates. Je kan het beste telkens als er een patchupdate van De Sims is geweest ook langs de website van de makers van de mods die je gebruikt om te controleren of alles nog wel werkt. Je kan ook via Discord informatie over de updates ophalen.
Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt.
Ik het uiterste geval zal je al je aangapaste inhoud moeten testen.
Let op want binnenkort zal er opnieuw een patchupdate worden uitgebracht. Deze zal vlak voor de lancering van Landelijk Leven komen. Dus houdt ook dan in de gaten dat sommige modificaties niet meer zullen werken.
Veel succes en veel plezier met spelen. 😉
About De Sims 4 Algemene discussie
Recent Discussions
- 2 months ago
- 3 months ago
- 3 months ago