Forum Discussion

Jopie58's avatar
4 years ago
Solved

playtesting

Hallo,

Ik zou graag willen weten hoe je een eigen gebouwd restaurant (community lot) kan playtesten?

Er zijn genoeg posts te vinden hoe belangrijk het is dat je dat doet voor je een lot in de gallerij plaatst maar niet over hoe je kunt playtesten.

Ik wil dit graag weten zodat ik als ik mijn lot in de gallerij plaats ik geen problemen voor anderen veroorzaak.

Alvast bedankt 🙂

• @Jopie58 Playtesten  kan heel eenvoudig door een nieuw spel te starten en jouw restaurant te plaatsen op een van de kavels die je daarvoor hebt uitgezocht. Zorg ervoor dat je dan ook een familie hebt waarmee je speelt en kijk of jouw Sims familie het restaurant kan kopen. Speel er bijvoorbeeld een Sims week mee met deze familie en kijk of de onderdelen goed werken. Of je geen problemen tegenkomt in de keuken met personeel of met de gasten. Als jouw restaurant goed werkt in het spel zullen er ook vanzelf gasten komen. Kijk dan of de loop goed is en er geen Sims met hun armen omhoog staan omdat ze iets niet kunnen of niet kunnen bereiken.

Vaak zie je als je bij het bouwen gebruik hebt gemaakt van de cheat bb.moveobjects of als je bijvoorbeeld de alt knop hebt gebruikt bij plaatsing van objecten dat deze op een kavel kunnen wegvallen of veranderen. Spelers die jouw kavel willen gebruiken zullen dan ook te maken krijgen met deze zaken. Dus testen is altijd wel handig als je goede recencies wilt krijgen.

Veel plezier met spelen. 😉

11 Replies

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Algemene discussie

De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 20 hours ago
436 Posts