Forum Discussion

kelsey0712's avatar
7 years ago
Solved

Productcode is al in gebruik

Hallo!

Ik heb via een ander persoon de Sims 4 overgekocht een poosje geleden.

Deze persoon heeft er alleen niet bij vermeld dat dit maar op 1 account mogelijk is.

Ze hebben mij toen netjes de gegevens gestuurd zodat ik kon spelen alleen is deze

mail spoorloos en kom ik er nu achter dat mijn account is afgemeld en nu kan ik er dus niet meer op.😞

Wel heb ik de hele cdrom incl codes nog hier maar die geeft nu dus natuurlijk aan dat de code al in gebruik is

Is er nog een mogelijkheid waardoor dit spel toch op mijn account kan worden overgezet of een nieuwe code bij bewijs van de oude?

Alvast bedankt

Mvg, Kelsey van Veldhuizen

• Hey @kelsey0712,

De code die je bij De Sims 4 krijgt kan je maar 1 keer gebruiken op 1 account. Als dit niet jouw account is, kunnen we je hier helaas niet verder mee helpen. 

Het enige dat je nu kunt doen is contact opnemen met de verkoper.

1 Reply

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    7 years ago

Hey @kelsey0712,

De code die je bij De Sims 4 krijgt kan je maar 1 keer gebruiken op 1 account. Als dit niet jouw account is, kunnen we je hier helaas niet verder mee helpen. 

Het enige dat je nu kunt doen is contact opnemen met de verkoper.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Algemene discussie

De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 6 minutes ago
437 Posts