2 years ago
Roos
Hoe kan ik thuis rozen kweken om te oogsten? ik heb “aan het werk” en moet een rozenserum maken. Maar ik kan geen rozen kweken, in de zaadpakketjes zitten ze niet. Ik heb ondertussen alle bloemen w...
Zit het kopen van cadeaus voor een geliefde sim in het basispakket van de sims 4? Of is dat een add-on?
ook die optie kan ik niet vinden😂🙈
Hey @1b25d74790d1579d,
het kopen van cadeaus zit gewoon in het basispakket én zoals @Lotje1981 aangeeft kan je die optie gewoon vinden onder mobiel maar ook via de computer kan je de cadeaus kopen.
Ik zie die optie er bij mij niet bij. Zowel niet op telefoon als op pc. Kunnen jullie eens laten zien via een screenshot waar het staat bij iullie? Heb het idee dat ik alles wel aangeklikt heb waar mogelijk.
Hey @1b25d74790d1579d,
Hopelijk kan je het probleem oplossen als je de Sims 4 repareert in de EA app.
Als je gebruik maakt van aangepast materiaal (cc of mods) kan dat de oorzaak zijn van het probleem met de telefoon van je Sim.
Lees dan voor de zekerheid het artikel: 'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal'
Je kan de cadeaus ook kopen door met de Sim op een computer te klikken. Klik zo vaak op Meer keuzes totdat je Bestellen ziet
Klik dan op bestellen en daarna op Cadeaus kopen. je ziet dan het submenu dat ik in een eerdere post al deelde.
Laat ajb even weten of het is gelukt.
Hoi,
Ik had goede hoop met je tip om te “repairen.”
Hij was lang bezig waardoor ik dacht dat daar vast het probleem zou zitten. Maar helaas, nog steeds de optie niet.
Ik denk dat ik het spel ga verwijderen en opnieuw installeer, eens kijken of het er dan wel tussen staat.
Ik gebruik geen cc/mods.
Bedankt voor je snelle hulp en meedenken. Waardeer ik!
Groet, Laura