Forum Discussion

Trismagistos's avatar
3 years ago

Samen Groeien! - Beschikbaar vanaf 16 maart, 2023.

Een nieuw uitbreidingspakket 'Samen Groeien!' 

Vanaf donderdag 16 maart 20:00 uur kan je het nieuwe uitbreidingspakket 'Samen Groeien' kopen en als je het pakket al hebt besteld kan je het waarschijnlijk gelijk downloaden. 

Het nieuwe pakket zit werkelijk bomvol met nieuwe onderdelen, zelfs zoveel dat de livestream van 3 maart maar liefst tweeëneenhalf uur duurde. Omdat er zoveel nieuwe spelonderdelen bij komen, in Creëer Een Sim (CAS) maar ook in bouwen en in leven zelf, is het bijna ondoenlijk om daar een beknopte uitleg over te geven. 

Voor spelers die deze uitbreiding niet willen aanschaffen staan er ook tal van veranderingen te wachten. Zoals gebruikelijk zal er een paar dagen voordat het nieuwe pakket wordt gelanceerd een grote patch update komen. Deze update wordt verwacht op dinsdag 14 maart na 19:00 uur.

Als je speelt met aangepast materiaal doe je er verstandig aan om dit uitgeschakeld te houden tot dat duidelijk is wat er allemaal moet worden aangepast. Je kunt dan het beste even wachten met verder spelen met het spel waar je mee bezig was en de informatie die in dit artikel staat goed door te nemen!

Veel van de nieuwe inhoud kan je hier vinden: https://www.ea.com/games/the-sims/the-sims-4/store/addons/the-sims-4-growing-together.

Een handig trucje: Vertaal de pagina naar het Nederlands in je browser als je het liever in het Nederlands leest.

Voor de echte fanatiekelingen heb ik hier de volledige stream nog maar eens toegevoegd.

Maak gebruik van de Nederlandse ondertiteling maar houd er rekening mee dat het niet altijd even goed wordt vertaald.

Ik kan niet wachten om met deze uitbreiding aan de slag te gaan.

5 Replies

• @Trismagistos Ik ben er mega benieuwd naar. Ik heb hem gelijk besteld gehad (vooruit besteld) en we krijgen hem dus donderdag rond 18u. Ik ga dadelijk met de nieuwe update spelen daar ben ik ook reuze benieuwd naar. Ik ga proberen te helpen waar ik kan ;-) Groetjes en sims ze, Monique
  • monique23051's avatar
    monique23051
    Seasoned Ace
    3 years ago

Om 18u kreeg ik een foutmelding dat betekent dat hij niet wou downloaden, uiteindelijk mijn computer opnieuw opgestart en via Manage Add-Ons is het gelukt en ik ben al meer dan 1u aan het spelen en hij is echt bijzonder leuk! Dus blij mee 🙌

Groetjes en speel ze, Monique

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    3 years ago

Ook ik vind het een leuke uitbreiding. Alleen wel erg jammer dat ik niet meer met  mod kan spelen, waardoor ik geen Padmè en Ahsoka en Doctor Who sims kan maken, aangezien dat personages zijn die ik allen met mods  goed lijkend kan maken zeker Ahsoka.

zie afbeeldingen  (De linker op afbeelding een) En screenshot uit mijn gamebibliotheek

• Sabouma's avatar
    Sabouma
    Rising Veteran
    3 years ago

De nieuwe sociale toevoegingen vind ik geweldig. Ik vind het vreselijk dat er NOG een stadium is toegevoegd bij de kinderen... ik vind het "pasgeboren" stadium al irritant genoeg, ik had er niet nog een baby stadium bij gewild... 

EDIT: na een poos te hebben gespeeld zie ik het ietwat anders: ik geef nu als suggestie: haal de "pasgeborene" fase eruit en dan heb je dus Baby, Peuter, en Kind. aan die Pasgeborene fase heb je toch geen bal... 

2e EDIT: de au pair heeft een update nodig... hij/zij weet de helft van de tijd niet wat hij/zij moet doen... baby ligt bijv. midden in de woonkamer op zijn kleedje en valt dan van pure ellende daar maar in slaap... ze blijven ook steeds maar bij de baby rondhangen, terwijl hij/zij bijvoorbeeld moet slapen... 

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    3 years ago

Even een update, de cc voor Ahsoka in ieder geval haar outfit uit seizoen 4 tot en met 5 van the clone wars geven geen rare UI layout.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Algemene discussie

De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 19 days ago
435 Posts