Hey @Kalflutzooi,
Goed om te weten dat het om De Sims 4 gaat.
Ik heb je berichten en het hele draadje even overgezet naar de algemene discussie op de Sims 4 pagina.
Dank je trouwens voor de schermopname.
Ik heb, denk ik, wel een advies voor je: Koop in bouwen een open haard plaats die in je huis en zet je Sim daarnaast. Meestal duurt het een minuut of vier/vijf voordat het blauwbekken overgaat.
Je kunt ook in de categorie apparaten een thermostaat kopen en die op hoog zetten.
Als je dit verschijnsel nog maar net ziet (hebt gezien) kan je hopelijk ook nog wat anders proberen. Kijk daarvoor even naar dit artikeltje:
https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Opslagbestand-herstellen/m-p/11733793#M14514.
Houd er rekening mee dat dit niet werkt als je, zoals je aangaf, al te vaak van huishouden bent veranderd.
Aan de ramen kan ik zien dat het buiten heel erg koud is. Controleer daarom of het huis van je Sim ook echt dicht is. Hoe ingewikkelder je huis hoe meer kans er bestaat dat er nog open stukken, daken of muren zijn.
Tot slot koop voor je Sim met de levenslange beloningspunten de ijsbestendigheid.
Laat ajb even weten of je jouw sim vanbde dood door vrieskou hebt weten te redden.