Forum Discussion

b0kk3n's avatar
5 years ago

Sims 4 - Dubbel afgeschreven

Ik heb maandag een uitbreiding gekocht voor Sims 4 (Stedelijk Leven), maar er leek iets mis te gaan met de betaling. Na ongeveer een uur heb ik het nogmaals geprobeerd, omdat ik dacht dat hij het niet deed. Namelijk ook geen mail in mijn inbox of iets dergelijks.

Nu blijkt het dat de eerste keer wel goed was gegaan en heb ik twee keer voor dezelfde uitbreiding betaald. Hoe krijg ik mijn geld terug?

3 Replies

• Hallo @b0kk3n,

Verwerking van een betaling kan tot 36 uren duren. Meestal met en na de feestdagen nog wat langer. Omdat meer mensen online aankopen zijn aan het doen, zeker met de huidige situatie die wereldwijd plaatsvind, kan dit nog wat langer zijn dan normaal. Hieraan is weinig te doen en je zal het gewoon moeten afwachten.

Normaal zou het zijn, als je het product in jouw bezit hebt, dan kan je deze niet nog eens kopen. Mocht je toch van mening zijn dat je dubbel hebt betaald, dan dien je contact opnemen met de helpdesk, om te zien wat zij hieraan kunnen doen.

Dat zal je via de Engelstalige chat doen: https://help.ea.com/nl-nl/contact-us/new/
    Alle gegevens invullen, jouw regio op "United States" instellen en start aansluitend de chat in het Engels.

Zou je nog kunnen laten weten hoe het hiermee is afgelopen?

Groetjes.
  • Hi!

ik heb een uitbreidingspakket gekocht voor sims 4 (dogs & cats) en de betaling is twee keer afgeschreven. Nu heb ik de helpchat geprobeerd maar deze is niet bereikbaar. Niemand is bereikbaar, dus wat nu?

hoor het graag. 

teamunicorn

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    5 years ago
    De Engelstalige chat is zo te bereiken: https://help.ea.com/en/contact-us/new/ @Teamunicorn101.
    Tevens dient jouw regio op "United States" zijn ingesteld.
    Daarna alle gegevens invullen en de chat in het Engels beginnen.

De openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Gebruik een computer met webbrowser.
    Nog eens proberen, op een later tijdstip, als het niet mocht lukken.

Groetjes.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Algemene discussie

De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 13 hours ago
436 Posts