Forum Discussion
Ik heb hetzelfde probleem. Afgelopen maandag een expansion pack gekocht en had deze al binnen een half uur. Vandaag heb ik een accessoire pack gekocht en is ook al afgeschreven van mijn rekening, maar ben al 4 uur aan het wachten, terwijl dit bij mij ook nog nooit zo lang heeft geduurd. Nu staat bij mijn bestelgeschiedenis dat ik de sims 4 kinderkamer accessoires 2x heb besteld maar het is maar 1x betaald. Ik neem aan dat dit geen tweede keer van mijn rekening word afgeschreven aangezien de bestelling er dubbel in staat?
Ik heb dat dus ook.. Half uur geleden Tiny Living gekocht + betaald, maar nog steeds is de betaling "in behandeling" in mijn besteloverzicht. Duurt inderdaad nooit zo lang, normaal download Origin het pel gelijk. Heb niet eens een bevestigingsmail gehad, terwijl ik dus wel betaald heb.
- 6 years ago@xMitchelD ik inderdaad ook geen bevestigingsmail. Voor mij uberhaupt de eerste keer dat ik zoiets via deze weg koop op aanraden van een vriendin. Maar vind het nu een beetje spannend worden...
- 6 years ago@Sillesaab Ik koop het normaal altijd via Origin, echt de eerste keer dat dit gebeurt. Helaas zijn er bij EA eigenlijk altijd problemen, op technisch gebied.
- 6 years ago@xMitchelD Oké, dat is enigszins geruststellend. Wacht het wel even af en hopen dat het in elkgeval morgen avond rond is. Maar ik hoop eerder
About De Sims 4 Algemene discussie
Recent Discussions
- 2 months ago
- 3 months ago
- 3 months ago