Forum Discussion

caitlindm13's avatar
7 years ago
Solved

Sims 4 code

Ik heb dus ongeveer 2-tal maanden geleden de Sims 4 aangekocht. Toen moest ik de activatiecode invullen en kon ik spelen maar toen ik later terug wou spelen meldde ik me aan en was de Sims 4 weg uit men bibliotheek. Toen ik de code terug ingaf kwam erop dat het product reeds geactiveerd is en ook op mijn naam maar ik kan het niet meer spelen... kan iemand me helpen? 

• Hey @caitlindm13,

Op dit account heb je alleen de demo van De Sims 4 staan, grote kans dus dat je ingelogd bent met het verkeerde account 🙂

Log eens in met een ander mail adres of met de gebruikersnaam.

Mocht je het account nou echt niet kunnen vinden, dan hebben we onze geweldige helpdesk die hierbij kan helpen. Hiervoor moet je wel de productcode bij de hand houden.

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
    - België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

1 Reply

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    7 years ago

Hey @caitlindm13,

Op dit account heb je alleen de demo van De Sims 4 staan, grote kans dus dat je ingelogd bent met het verkeerde account 🙂

Log eens in met een ander mail adres of met de gebruikersnaam.

Mocht je het account nou echt niet kunnen vinden, dan hebben we onze geweldige helpdesk die hierbij kan helpen. Hiervoor moet je wel de productcode bij de hand houden.

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
    - België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Algemene discussie

De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 8 hours ago
437 Posts