Forum Discussion

lindecupido's avatar
8 years ago
Solved

Sims 4 Honden en Katten gekocht maar niet binnen

Hallo,
Ik had net sims 4 honden en katten gekocht, het geld is van mijn bank rekening afgeschreven maar ik heb het uitbreidingspakket niet binnen. Ik heb er dus €39,99 aan uitgegeven, ik heb al eerder uitbreidingspakketen gekocht en heb gekeken of het bankrekeningnummer klopt ( hij klopte ). Er staat bij betaal geschiedenis op de site van origin dat hij in verwerking is maar we krijgen hem niet binnen. Ik baal hier enorm van aangezien ik betaald heb en dus niets binnen krijg, ik heb mijn origin al opnieuw opgestart maar hij doet het nogsteeds niet, wat moet ik doen?

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    8 years ago
    Als een spel nog bezig is met verwerken, kan het to 36 uur duren voordat de betaling verwerkt is en je het spel/de uitbreiding kunt downloaden en installeren.

4 Replies

• Als het geld binnen is dan pas kun je hem downloaden misschien is daar een probleem? Of een keer opnieuw opstarten? Anders zou ik na ea games bellen
  • Anonymous's avatar
    Anonymous
    8 years ago

ik heb nu precies het zelfde hoe heb jij het opgelost? 

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    8 years ago
    Als een spel nog bezig is met verwerken, kan het to 36 uur duren voordat de betaling verwerkt is en je het spel/de uitbreiding kunt downloaden en installeren.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Algemene discussie

De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 2 hours ago
437 Posts