6 years ago
Sims 4 idee
Komen er misschien nog paarden en meer dieren in de Sims? En misschien ook cheerleaden en tennis, meer sporten en dat je ook in een sportclub kan & meer vakantiespots
Komen er misschien nog paarden en meer dieren in de Sims? En misschien ook cheerleaden en tennis, meer sporten en dat je ook in een sportclub kan & meer vakantiespots
Hallo,
het zou erg leuk zijn moest er een Sims 4 manega leven aan komen , je eigen paarden verzorgen , in een manega kunnen gaan rijden en paarden fokken , Laar deze keer echt dat je binnen in de manega kan kijken ook. Echt paardrijden en parkoers kunnen afleggen.Een dan een Sims 4 boerderijleven, koetjes en geitjes melken, kippetjes en eentjes voeren, schapen scheren ezv. Komen er nog uitbereidingen in deze stijlen aan? 😊
Je bent niet de enige met dit idee @Rhanii94, zo weet ik dat @GodBlessedDreams dit ook graag zou willen zien :eahigh_file:
Ik zal deze suggestie nogmaals doorgeven 🙂
Ik zou het ook erg leuk vinden als er een uitbreiding komt met hotels en b&b's. Dat we zelf hotels kunnen bouwen en of kunnen hebben.
een topic van 6 jaar oud beantwoorden is meestal niet echt een goed idee...
ik dacht heel even dat het een recente onderwerp was tot ik erachter kwam van Sabouma dat het al inmiddels 6 jaar oud is want ik wou bijna gaan reageren dat wij al paarden pakket hebben (cheerleader, club vormen, huisdieren, honden, katten en boerderij dieren ook)
is het niet een idee om de reacties uit te schakelen als het al zoveel jaar oud is?
je kan altijd nog een nieuw onderwerp maken die je wel op de sims wil hebben maar nog niet op de lijst staan (dit doe ik ook maar dan in het Engels, ik wil het ook wel in het Nederlands doen want dat is eigenlijk officieel mijn eerste taal en ik kom zelf uit Nederland😘😘)