Sims 4 spelen externe harde schijf macbook
Hoi,
Ik wil graag sims 4 spelen met mods en custos content. hoe kan ik die overzetten op mijn externe harde schijf? Ik heb een MacBook en hij raakt vol als ik sims op de harde schijf van mijn laptop heb staan.
Dankje!!
Hey @emmaoor,
Jammer genoeg is het niet mogelijk om alleen het aangepast materiaal te verplaatsen naar een externe harde schijf. Dit materiaal moet altijd in de map Mods worden geplaatst en die hoort standaard in de map > Documents> Electronic Arts> De Sims 4 te blijven. Je kan eventueel wel de gehele Sims 4 map overzetten naar een externe harde schijf. Dat vraagt zeker wat werk maar kan misschien wel een uitkomst bieden.
Bluebellflora (een van de Hero's op het Engelstalige AHQ forum) heeft op haar eigen website een zeer uitgebreide handleiding geplaatst hoe je dat kunt doen. Je Sims 4-map uitvoeren vanaf een externe schijf - Bluebellflora Deze website is in het Engels maar aan de rechterkant van de website zit een vertaaloptie die je zou kunnen gebruiken.
Hopelijk kan je hier wat mee. Als je aanvullende vragen hebt, laat het dan ook even weten.