Forum Discussion

qvuw's avatar
4 years ago
Solved

Sims 4 uitbereidingspakket

Hallo, Ik heb bij gamesync een code gekocht voor Stedelijk leven. ik heb deze bij ea verzilverd en als ik nu de code wil inwisselen staat er dat hij al gebruikt is. Wat moet ik doen? 
  • RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    4 years ago
    Voortaan zal je toch daarop moeten letten en bij onduidelijkheid navraag doen bij winkel, @qvuw. Dit kan toch ergens op hun website vermeld staan, misschien heb je dit toch over het hoofd gezien?
    Je kan proberen om je geld terug te vragen, hiervoor zal je toch contact moeten gaan opnemen met deze winkel.

Wanneer je deze productcode probeerde te registreren / verzilveren bij de winkel van je spelconsole, zou deze het formaat een geldigheid moeten aangeven.

Beter is om gewoon via de winkel van je spelconsole de producten te kopen. Aangezien de het gekochte product dan vanzelf gekoppeld wordt aan de betreffende account en je niks te maken hebt met het registreren / verzilveren van een (product)code.

Vermeld ook eerder waarop je speelt, dit is een stuk handiger.

Groetjes.

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.420 PostsLatest Activity: 7 hours ago