4 years ago
Sims 4 uitbreidingspakket geld terug
Ik heb een vraag. Ik heb een uitbreidingspakket gekocht voor de Sims 4, maar nu blijk ik deze niet leuk te vinden en wil ik deze graag verwijderen en mijn geld ervoor terug. Aangezien er niet mee wordt gespeeld. Heb het echt net gedownload en 1 keer gespeeld, maar vind het niks. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Hey @chantaldrentx,
Hopelijk heb je wat aan deze informatie:
Waar kan ik geen restitutie voor krijgen?
- Je kunt een game maximaal twee keer terugsturen. Zodra je voor een game twee keer je geld hebt teruggevraagd, kun je 'm wel opnieuw kopen, maar je kunt niet een derde keer een terugbetaling vragen.
- Als je een bundel games gekocht hebt of games met extra content, moeten alle games en content gezamenlijk teruggestuurd worden.
- Bepaalde game-edities waarbij je virtuele-valutapakketten krijgt en content packs zijn uitgesloten van de Grote Game Garantie.
- Downloadbare content (DLC) en in-game valuta kunnen niet worden gerestitueerd indien deze apart zijn gekocht.
Meer informatie is terug te vinden op onze website: https://help.ea.com/nl/help/account/returns-and-cancellations/#policy.
Hopelijk helpt dit.