Forum Discussion

sarahgabriellam's avatar
6 years ago
Solved

Sims 4 verdwenen

Hallo, 

Ongeveer 4 jaar geleden in 2015 had ik de Sims 4 op dvd gekocht. In die tijd speelde ik het veel maar daarna niet meer. Nu ongeveer 4 jaar later wil ik het weer spelen maar de hele game is verdwenen uit mijn bibliotheek. Het staat ook niet bij verborgen games en de dvd heb ik ook niet meer. Het staat ook niet in mijn bestelgeschiedenis dus heb echt geen idee wat ik moet doen. Ik weet niet of ik recht heb op een vergoeding want ik heb dus eigenlijk voor niks in die tijd €30 besteed. Kan iemand me helpen? 

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    6 years ago

Hallo @sarahgabriellam,

Spellen kunnen niet zomaar verdwijnen van je EA / Origin account, lijkt mij. Probeer deze basisstappen hiervoor eens. Anders zul je contact opnemen met hun, zodat zij het voor je kunnen nakijken.
    De klantenservice van EA heeft geen e-mail adres, je kan hun het beste telefonisch benaderen.
    De telefoonnummers van de helpdesk heb ik toegevoegd in mijn eerdere gegeven reactie.

Groetjes.

3 Replies

• Je hoef de spel DVD niet te gebruiken, zo lang je de inlog gegevens tot je EA / Origin account hebt en toegang tot de gekoppelde e-mail adres hebt, @sarahgabriellam.
    Afgaande op je de bericht inhoud, ben je waarschijnlijk aangemeld met de verkeerde EA / Origin account.

• Maak de cache van de Origin cliënt leeg.
    • Controleer of je ingelogd bent met het juiste EA / Origin account.
      Indien mogelijk dien je het volledige e-mail adres te gebruiken, die overneemt met de Kopiëren en Plakken functies om typefouten te voorkomen.
    • Neem contact op met de helpdesk.
    Zorg dat je verbonden bent met het internet, de Origin cliënt toegang heeft tot het internet en niet geblokkeerd wordt door andere openstaande (achtergrond)programma's, zoals beveiligingssoftware.

Je kan het beste telefonisch contact opnemen met de helpdesk:
               Voor Nederland: 020-8083219 (lokaal tarief).
               Voor België: 02/8084590 (lokaal tarief).
    Je kan ook een terugbel verzoek indienen.
    De helpdesk is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.

Groetjes.

• Dankjewel voor je reactie @RealSimmor0

Echter ben ik wel ingelogd op mijn goede origin account want er staat dat ik lid ben sinds 2015. Ik zal zometeen proberen de cash te verwijderen. Heeft EA ook een email (van klantenservice)? 

Groetjessss 

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    6 years ago

Hallo @sarahgabriellam,

Spellen kunnen niet zomaar verdwijnen van je EA / Origin account, lijkt mij. Probeer deze basisstappen hiervoor eens. Anders zul je contact opnemen met hun, zodat zij het voor je kunnen nakijken.
    De klantenservice van EA heeft geen e-mail adres, je kan hun het beste telefonisch benaderen.
    De telefoonnummers van de helpdesk heb ik toegevoegd in mijn eerdere gegeven reactie.

Groetjes.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Algemene discussie

De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 3 days ago
437 Posts