Mijn Sims 4 en Sims 4 dieren is verdwenen van mijn origin biblioteek. Ik heb een maand geleden gespeeld en daarna gewoon afgesloten maar nu wou ik het weer spelen en waren ze weg. Ik heb geprobeerd d...
Tevens dienen jullie te controleren verbonden zijn met het internet, de Origin cliënt ongehinderd toegang heeft tot het internet en jullie aanmelden met de juiste EA /Origin account. Bij voorkeur gebruik je volledige e-mail adres en deze dient overgenomen te worden met de functies Kopiëren en Plakken, indien mogelijk.
De productcodes kunnen slechts eenmalig worden geregistreerd / verzilverd.
@RealSimmor0 Nu staat Sims 4 wel op mijn PC maar, als ik het wil openklikken MOET ik met Origin hem opstarten maar dat kan niet. Hij staat namelijk niet meer in mijn gamebiblioteek.
Waarschijnlijk ben je met de verkeerde EA / Origin account aangemeld als een spel ontbreekt in de spelbibliotheek van de Origin cliënt.
Controleer dat je met de juiste EA / Origin account aanmeld, gebruik bij voorkeur en indien mogelijk, je volledige e-mail adres, die je overneemt met de Kopiëren en Plakken functies, in plaats van deze te typen.
Zorg dat je verbonden bent nmet het internet en de Origin cliënt internettoegang heeft / krijgt. Bij voorkeur dien je een bekabelde internetverbinding te gebruiken en je computer direct aangesloten hebben op de modem van de internetaanbieder. Indien je problemen ondervind met je verbinding, dien je beide opnieuw opstarten.
Het spel wordt verborgen gehouden, in de spelbibliotheek van de Origin cliënt. Ook dien je te zorgen dat alle filters zijn gewist.
Bepaalde software die je draait, verhinderd dat de Origin cliënt juist kan werken. Je dient alle overige nog openstaande software volledig hebben afgesloten. Hier valt ook je beveiligingssoftware. Anders eens Windows schoon opstarten.
Mogelijk dien je ook de stuurprogramma's van je computer bij te werken. Begin met het stuurprogramma van de videokaart, meestal is dit NVidia of ATI. Herstart daarna je computer.
Dienen er nog updates die beschikbaar zijn bij de Windows Update eerst nog worden geïnstalleerd?
Probeer via een nieuw aangemaakte Windows gebruikersaccount met Administrator rechten je aan te melden en op deze manier nog eens.
@RealSimmor0 Ik heb alles geprobeerd wat u zei. Maar jammer genoeg werkt niets van wat u zei. Nu snap ik er eigenlijk helemaal niets meer van. Maar toch bedankt.
Om De Sims 4 te kunnen spelen, dient de Origin cliënt te zijn geïnstalleerd op de computer, gestart zijn en waarbij je dient zijn aangemeld, @Jess200222222.
De uitbreidingen worden vermeld onder hun basisspel in de Origin cliënt. Mocht er een spel ontbreken, dan kun je de tips na lopen, die ik eerder vermeld hebt.
Indien die geen verbetering leveren, kan je het beste telefonisch contact opnemen met de helpdesk.
Groetjes.
About De Sims 4 Algemene discussie
Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.423 PostsLatest Activity: 11 days ago