Forum Discussion
7 Replies
- EA_Jason7 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Hey @appeltje2006,
Ik wil je graag helpen met het verplaatsen van deze spellen naar een externe harde schijf. Het klinkt misschien wat ingewikkeld maar ik doe mijn best om alles zo duidelijk mogelijk uit te leggen.
- Op jouw toetsenbord houd je het Windows logo en de letter E ingedrukt
- Kies de externe harde schijf
- Kopieer de Origin Games map van de C schijf naar de externe harde schijf
- Open Origin
- Ga naar Origin > Applicatieinstellingen
- Installaties en opgeslagen spellen
- Verander Locatie gamebibliotheek naar de Origin Games map op de externe harde schijf
- Repareer de spellen
Alles is nu overgezet en je kunt de spellen vanaf de externe harde schijf spelen 🙂
Dank jewel voor je reactie. Ik kan het spel zo overzetten naar de externe harde schijf. Maar ik wil graag mijn map Electronic Arts ook overzetten naar de externe harde schijf. Kan dat? En de map mods?
Als ik dat nu doe, dan kan het spel ze niet meer vinden...
Ik hoop dat dit kan.
- EA_Jason7 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Graag gedaan 🙂
De Electronic Arts en de mods mappen kan je niet verplaatsen naar de externe harde schijf. Alles wordt opgeslagen onder jouw Windows gebruiker map en deze staat op de C:\ schijf. Naar mijn weten is dit niet aan te passen.
omg je bent een echte lifesaver
@EA_Jason schreef:Hey @appeltje2006,
Ik wil je graag helpen met het verplaatsen van deze spellen naar een externe harde schijf. Het klinkt misschien wat ingewikkeld maar ik doe mijn best om alles zo duidelijk mogelijk uit te leggen.
- Op jouw toetsenbord houd je het Windows logo en de letter E ingedrukt
- Kies de externe harde schijf
- Kopieer de Origin Games map van de C schijf naar de externe harde schijf
- Open Origin
- Ga naar Origin > Applicatieinstellingen
- Installaties en opgeslagen spellen
- Verander Locatie gamebibliotheek naar de Origin Games map op de externe harde schijf
- Repareer de spellen
Alles is nu overgezet en je kunt de spellen vanaf de externe harde schijf spelen 🙂
- EA_Jason5 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Awww <3 @Newarraatje
Is er ondertussen al meer bekend over of je mods naar de externe harde schijf kunt verplaatsen? Ik heb een externe harde schijf gekocht omdat mijn PC volraakte vanwege de mods..
Hey @NoaWJ18 ,
Er zijn meerdere topics over dit onderwerp op het forum.
De map Mods kan je niet ergens anders plaatsen of losmaken uit de map: Documents\Electronic Arts\De Sims 4.
Je kunt de Sims 4 wel op een externe harde schijf installeren. Lees de informatie in deze link:
https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Te-weinig-geheugen/td-p/10565295#M11504
Als je hier meer vragen over hebt, tag me dan even.
Veel succes. 🤞
About De Sims 4 Algemene discussie
Recent Discussions
- 16 days ago
- 16 days ago
- 16 days ago
- 23 days ago