Forum Discussion
5 years ago
paarden!!!! ik mis dat zo erg ik had de sims 3 en was volop aan het bouwen voor mijn paarden, nu doet hij het niet meer dus als ze komen bij de sims 4 ben ik helemaal blij! (hopelijk niet een heel apart uitbreidingspakket maar een update bij de sims honden en katten)
5 years ago
Paarden en boerderij / platteland leven, worden vaak hier genoemd, @brugpiepertje. Maar of die nog zullen worden uitgebracht...
Dan zal het een aparte uitbreiding worden, @opstal-esmee, aangezien "Honden en katten" niet voor niets zo heet.
Waar blijven de andere huisdieren, zoals knaagdieren, vogels en reptielen?
In De Sims 2 en/of De Sims 3 kon je nog de brandweer bellen, of dit werd automatisch gedaan zodra er een rookmelder was geïnstalleerd, want gewoon iets koken kon snel verkeerd aflopen.
Ook kon je de politie bellen als er een inbreker rondliep op je kabel, @zwartblesgames. Deze werd meegenomen met de politieagent.
Je kon een alarm installeren, dan werd dit geloof ik ook automatisch gedaan.
Groetjes.
Dan zal het een aparte uitbreiding worden, @opstal-esmee, aangezien "Honden en katten" niet voor niets zo heet.
Waar blijven de andere huisdieren, zoals knaagdieren, vogels en reptielen?
In De Sims 2 en/of De Sims 3 kon je nog de brandweer bellen, of dit werd automatisch gedaan zodra er een rookmelder was geïnstalleerd, want gewoon iets koken kon snel verkeerd aflopen.
Ook kon je de politie bellen als er een inbreker rondliep op je kabel, @zwartblesgames. Deze werd meegenomen met de politieagent.
Je kon een alarm installeren, dan werd dit geloof ik ook automatisch gedaan.
Groetjes.
About De Sims 4 Algemene discussie
Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.411 PostsLatest Activity: 4 months ago
Recent Discussions
- 9 days ago
- 9 days ago
- 16 days ago