Forum Discussion

RealSimmor0's avatar
6 years ago

[Suggesties] - Wat zou jij graag zien in De Sims 4?

Nieuwe ideeën voor De Sims 4

Beste Sims spelers,

Hierbij een topic waarin jullie nieuwe ideeën voor De Sims 4 kunnen plaatsen. Welke items willen jullie graag zien in de De Sims 4, komende uitbreidingen, of mocht het zover gaan komen: De Sims 5?
Welke items en/of functies zouden we graag willen terugzien die in eerdere Sims spellen en uitbreidingen zaten?
Houd er wel rekening mee, dat de mogelijk bestaat dat deze ideeën misschien niet zullen komen.

Groetjes

Zover heb ik al deze ideeën teruggevonden:

@GodBlessedDreams gaf aan een beautysalon, kapsalon, als een missverkiezing te willen zien. Voor mensen en dieren.

Brittvdp2 vroeg zich af of er meer dieren, sporten (waaronder cheerleader worden en tennis) beschikbaar zullen gaan komen.
Ook het hebben van een sportclub en vakantiespots spreekt Brittvdp2 aan.

@Rhanii94 gaf aan een (paarden)manege te willen zien, waar je eigen paarden kan verzorgen, mee (leren) rijden als fokken.
Ook boerderijleven ervaren spreekt dedonder aan, met het verzorgen van boerderij dieren.

Brittvdp2 vroeg zich af of er iets kwam zoals Sims in de toekomst. (Dit zou een uitbreidingspakket zijn van De Sims 3.)

30 Replies

• heel veel mensen willen graag paarden in de sims ik ook het lijkt me leuk op paarden te hebben want ik hou van paarden dus hoop dat paarden ooit komen in de sims want ik kijk een paarden serie vrije teugels en ik wil graag raven na maken maar kan moeilijk omdat er geen paarden in de sims zijn hopelijk zien jullie dit en maken jullie paarden kusjes anouk vanveen 15 jaar speelt al 2 jaar sims . xoxo jullie grootste fan . 

• Bijvoorbeeld: Meer dieren (paarden, kippen, koeien, etc.), een boerderij pakket (een 'boeren leven' pakket zegmaar), meer verschillende soorten fruit (bijv: watermeloen, kiwi, etc.)

• Boerderijen, boerderijdieren en het verbouwen van groenten, fruit en kruiden 

Ik vind koeien, varkens, schapen, geiten, etc. zo leuk voor de sims 

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    4 years ago

@wgh6j364j9v2 een tijd terug was er een enquête voor extra inhoud en uitbreidingspakketten voor De Sims 4. Als ik het goed heb begrepen, zat daar ook een boerderijpakket bij. Via, via hoorde ik dat je best kans hebt dat ze daar nu al een tijdje mee bezig zijn.

Veel plezier met spelen. 😉

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    4 years ago

Hopelijk heb je het pakket Landelijk Leven al gezien @wgh6j364j9v2! Het is nu augustus. Dus zes maanden later. Heb je in ieder geval hopelijk al een deel van je wensen vervuld gezien. 😉

• wgh6j364j9v2's avatar
    wgh6j364j9v2
    4 years ago
    @Trismagistos die heb ik zeker gezien en gekocht! 😄 Nu nog wachten op varkens, schapen, paarden en geiten. Een tractor zou ook echt super zijn 🤭
  • @RealSimmor0 Ik herinner me dat we in Sims 2 de mogelijkheid hadden om zelf appartement complexen te maken, zodat er meerdere huishoudens op een kavel kunnen wonen. dit zou echt geweldig zijn voor de Sims 4... Hopelijk is het mogelijk 🙂
  • Een paardenuitbreiding op Sims 4 zou ontzettend leuk zijn. 
    Een waarbij je paarden kan houden, trainen, verzorgen mee op wedstrijd kan gaan en alles wat er nog meer bij komt kijken. 
    Het was nogal een teleurstelling toen de uitbreiding van het boerenleven kwam en hier geen paarden bij zaten

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.411 PostsLatest Activity: 4 months ago