Forum Discussion

vliet55's avatar
4 years ago

Taal wijzigen

Goedenmiddag, 

Demo van Sims 4 aan t spelen, geen idee in welke taal maar als ik deze straks ga aankopen kan dit dan nog wel in t Nederlands ?? Graag spoedige reactie want mijn demo loopt anders af 

Ik hoor 't graag 

3 Replies

• De Sims 4 is beschikbaar in het Nederlands, @vliet55. Wanneer je in Nederlands taalgebied woont, zou De Sims 4 ook in het Nederlands beschikbaar zijn. Gemakkelijker gaat het als je de Origin cliënt en Windows in Nederlands gebruikt.

Voordat je De Sims 4 gaat kopen, zal je hebben gecontroleerd dat jouw computer voldoet aan de gevraagde systeemeisen van het spel. Als je er net tegenaan zit, kan dit voor problemen zorgen. Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken, gelden aparte systeemeisen, als ook het beter voldoen aan de aanbevolen systeemeisen van het basisspel.

Dit is een forum en geen helpdesk.

Groetjes.
  • Hey @vliet55,

Waar (via welk kanaal) heb je demo gedownload dat je niet weet in welke taal je De Sims 4 speelt?

Als je het basisspel aanschaft via Origin koop je bijna altijd een versie die past bij de taal die je ook op jouw computer gebruikt. Als je het spel in de winkel koopt, let dan vooral op de taalversie die je achterop de doos aantreft. Koop je online, dan koop je meestal een code die je kunt invullen of verzilveren. Ook dan moet je de taalversie  controleren. 

Als je straks De Sims 4 koopt, is het handig om van te voren te bepalen of je De Sims 4 op een pc, mac of console (ps4 of Xbox) wil gaan spelen. Er zijn veel uitbreidingspakketten verkrijgbaar. Oriënteer je goed of je gebruik gaat maken van de EA en Origin of dat je kiest voor bijvoorbeeld Steam. 

Daar waar je het basisspel koopt zal je ook de uitbreidingspakketten moeten aanschaffen.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Voor straks veel plezier met spelen. 😉

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Algemene discussie

De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 25 days ago
435 Posts