@EA_Leeuw schreef:
@ClaudiaMws, dankjewel voor de info.
Ik heb even het een en ander nagekeken op je account en in je case geschiedenis en ik vermoed dat het een en ander niet helemaal goed gecommuniceerd is.
Het probleem wat bij ons bekend was heeft niks te maken met dat jouw aankopen niet gelukt zijn. Het (toen) bekende probleem is ook al reeds opgelost.
Ik heb even je account nagekeken, wat we normaal niet doen via de forums, en ik kan inderdaad zien dat je een aantal dingen hebt proberen te kopen en dat die allemaal mislukt zijn.
Zou ik misschien mogen weten hoe je die precies hebt proberen te komen? Was dit via Origin voor PC of Mac, de EA app of via de EA.com website? Ook zou ik graag willen weten via welke betaalmethode je de aankoop(en) hebt proberen te maken. Was dit via iDEAL of bijvoorbeeld een Credit Card, of misschien PayPal?
Ik kan je wel zeggen dat er inderdaad niks bij ons is binnen gekomen kwa geld, waardoor de uitbreidingen ook niet voor jou beschikbaar zijn. Alles in ons systeem staat op 'niet gelukt', dus wij hebben ook geen geld o.i.d. ontvangen van jouw bank. Mocht je nog steeds op het geld wachten van de mislikte betaling(en), is het aan te raden om contact op te nemen met je bank om te kijken of dat die iets voor je kunnen zien.
Dankjewel alvast en succes!
Bedankt alvast voor de snelle reactie!
Beide kits heb ik via Origin voor Macbook gekocht. De betaling is inderdaad een aantal keer mislukt, omwille van technische problemen bij Sofort toen (kreeg ik als melding). 1x lukte het wel, want ik heb van mijn bank 2 rekeningafschriften ontvangen dat de bedragen van mijn rekening zijn gegaan. De betaling is via Sofort gegaan en heb toen mijn bank moeten aanduiden.
Het bizarre is ook dat ik een paar dagen wel met de kits heb kunnen spelen, dus ik vermoed dat er dan toch een betaling is ontvangen bij jullie. Mijn bank zegt ook dat ze de bedragen naar Global Collect BV hebben gestort. Ik kan de afschrijvingen per mail bezorgen als bewijs.
Hopelijk kan ik nu toch opnieuw met de kits spelen, want mijn bank heeft al een tijd geleden laten weten dat alles langs hun kant in orde is gebracht. Kan er een oplossing gevonden worden?