Forum Discussion
SimSter34
3 years agoRising Novice
Bedankt voor je bericht.
Dan zal de giveaway inderdaad al geweest zijn.
Fijn dat je met mij mee kan denken over het creator network.
Het zou tof zijn als ik nog iets aan kan passen.
EA_Leeuw
Community Manager
3 years agoHey @SimSter34,
Ik heb mijn best gedaan, maar helaas heb ik ook geen nieuwe of niet meer informatie over het Creator Network kunnen vinden dan wat er al beschikbaar is. Wij hebben ook, helaas, geen contactpersoon beschikbaar voor dit, aangezien het een compleet ander iets is waar wij via de forums eigenlijk niks mee te maken hebben.
Mocht je applicatie nog steeds op Pending staan, kun je het misschien opnieuw proberen?
Ik heb mijn best gedaan, maar helaas heb ik ook geen nieuwe of niet meer informatie over het Creator Network kunnen vinden dan wat er al beschikbaar is. Wij hebben ook, helaas, geen contactpersoon beschikbaar voor dit, aangezien het een compleet ander iets is waar wij via de forums eigenlijk niks mee te maken hebben.
Mocht je applicatie nog steeds op Pending staan, kun je het misschien opnieuw proberen?
Featured Places
De Sims 4 Algemene discussie
Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 23 days agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee1 month ago
Community Manager