Forum Discussion

Elanorah's avatar
2 years ago

Verborgen kavels, doelen en nog meer?

Hoi allemaal,

Ik heb al veel proberen te googlen maar weet nu niet meer precies waar ik verder op kan googlen. Ik weet dat er verborgen kavels zijn en deze heb ik ook vrijwel allemaal gevonden.

Ook is er een tosti doel in het spel als je een aantal keer tosti's maakt en het schilderij van de clown komt "tot leven" of Lappie die je helpt met de tuin.

Ik vroeg me af, zijn er nog meer van dit soort leuke verborgen dingen? En weet iemand waar of hoe ik dit/die kan vinden?

4 Replies

• Hey @Elanorah,

Leuk hè, al die verborgen grapjes in het spel! Eigenlijk is het de bedoeling dat je die zoveel mogelijk zelf ontdekt.

Als je aangeeft welke uitbreidings-, spelpakketten en kits jij hebt, zal ik kijken of ik je nog wat hints kan geven. Wie weet ontdek je daarna nog veel meer....

• Elanorah's avatar
    Elanorah
    2 years ago

Hoi @Trismagistos

Jaa ik vind het echt leuk en creatief bedacht! Maar ik hing inderdaad een beetje vast dus was opzoek naar wat nieuws tot ik paardenboerderij had gekocht maar toch ben ik nog erg benieuwd naar andere dingen.

Oehh tips zijn altijd welkom ❤️

Ik heb de volgende uitbereidingspakketten:

Aan het werk
    Beleef het samen

Stedelijk leven

Honden en Katten

Jaargetijden

Word beroemd

Eiland leven

Studentenleven

Ecologisch leven

Sneeuwpret

Samen groeien

Paardenboerderij

De volgende Game packs:

In de natuur

Wellnessdag

Uit eten

Vampieren

Ouderschap

Jungle Avonturen

Magisch Rijk

Accessoirespakketten:

Griezelige
    Filmavond
    Romantische Tuin
    Kinderkamer
    Achtertuin
    Bowlingavond
    Fitness
    Peuter
    Wasgoed
    Mijn Eerste Huisdier
    Klein Wonen
    Paranormaal

Kits:

Woestijn Luxe

Prachtige planten

Groene Oase

Ben benieuwd wat voor leuke dingen er nog zijn 🙌

Dankjewel!!!

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Oké @Elanorah,

Dat is echt een hele waslijst. En zo te zien speel je al behoorlijk lang. De vraag is dan ook of ik jou nog tips kan geven. Dat hangt ook een beetje af van welke onderdelen je hebt gespeeld. 

Je weet dus van de clown. Maar er zijn ook nog andere schilderijen. sommige daarvan passen zich aan aan de omstandigheden.

Ik vind Landelijk Leven wel leuk waarbij mijn Zwarte (vurige) haan Magere Hein versloeg.

In In de Natuur heb je trouwens ook nog een geheime kavel, die je kunt bebouwen. Ik weet niet of je die al hebt gevonden. Ook in Sneeuwpret als beloning voor de klimuitdaging is er een kavel te bebouwen.

Juist omdat je al zolang speelt. zal je ook heel wat uitdagingen hebben voltooid. Een aantal daarvan geven jouw Sims ook weer extra mogelijkheden/krachten.

Misschien dat je op de website van @Simmie99Sims 4 Overzicht - MOONSHINESIM. Nog wat ideeën kunt opdoen.

Misschien is het wel leuk om een aantal van die bijzondere momenten hier te delen? Je kunt verhalen, schermopnames of video's met ons delen. Hoewel ik het filmpje van de haan al eens eerder heb gedeeld blijft het een leuk moment. En Magere Hein bleef maar proberen om de ziel van de Haan te oogsten.......

• Elanorah's avatar
    Elanorah
    2 years ago

heey @Trismagistos 

Haha dat filmpje is echt geniaal ja haha.

Ik speel inderdaad al vanaf het begin van sims 4 haha en eerder.

Van de schilderijen wist ik niet. Ik wissel vaak van familie of maak wat nieuws dus eigenlijk valt het best mee wat ik allemaal gevonden heb.

Ik zal zeker eens kijken op de sites ^^ ik denk dat er best nog wat dingen zijn die ik niet ontdekt heb.

In de natuur weet ik even niet meer zeker, sowieso die van de kluizenaar, maar ben me aan het bedenken of er nog iets anders was.

Schermopnames heb ik niet meer zoveel, ben er helaas een hoop kwijt geraakt nadat ik alles opnieuw moest instaleren. Best jammer want zaten inderdaad een paar leuke bij

Dit vind ik zelf wel een leuke foto die wat ik recent heb gemaakt, met m'n regenboog lama hahahah (nu heeft ze ook een eenhoorn), of m'n zeemeermin die een error had (maar die foto was ik kwijt, stond wel nog op Reddit).

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.428 PostsLatest Activity: 9 days ago