Forum Discussion

kayleightju's avatar
3 years ago

voorwerp kan niet verwijderd worden

Hallo,

Ik ging met mijn sims verhuizen naar een nieuw huis. Nu had ik wat spullen in de huisinventaris zitten die ik in het nieuwe huis wou neerzetten. Dat is allemaal gelukt, alleen dacht ik, ik ruim mijn hele huishoudinventaris op. Er zaten bijvoorbeeld ook bakplaten en kommetjes in. Deze heb ik in de wereld geplaatst. De kommetje kun je wel opruimen, alleen die bakplaten verdwijnen niet.

Ik kan ze ook niet oppakken in bouwen of in de wereld selecteren.

Weet iemand hoe je dit kunt oplossen? 

Ik gebruik mods, maar het lijkt mij sterk dat het hiermee te maken heeft. Ik hoor het graag! 

3 Replies

• Hey @kayleightju,

De bakplaten etc. zien eruit als onafgemaakte maaltijden, taarten en gegrilde kip o.i.d.? 

Lukt het je om deze in bouwen te vernietigen (gebruik desnoods de delete knop), in leven te slepen naar de oven en dan af te bakken of slepen naar een prullenbak.

Als dat niet lukt, kijk dan of je met een spreuken slingeraar het probleem kunt wegoetsen.

Ik zal ook nog even in mijn trukendoos zoeken naar eventuele oplossingen.

• kayleightju's avatar
    kayleightju
    3 years ago

Ja dat heb ik geprobeerd, maar dat lukt niet. 
    ik kan het voorwerp in bouwen niet selecteren en als ik klik in spelen op "opruimen" of "verder gaan met", gebeurd er niks..

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    3 years ago

Hey @kayleightju 

Hopelijk lukt het dan wel met de trukendoos. Letterlijk 'doos'!

Zet voor de zekerheid de cheats aan en shift+klik op het object dat het probleem oplevert en toets in het cheat raampje "reset object" (zonder de aanhalingstekens. 

Als dat niet lukt dan kan je overwegen om een nieuwe kamer om het object heen te bouwen (Gebruik daarvoor de ruimte tool zodat je in een keer een afgesloten ruimte om het object heen kunt bouwen) verwijder daarna de gehele 'nieuw gebouwde kamer'.

Laat even weten of het hiermee lukt anders kijken we even verder.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Algemene discussie

De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 21 days ago
435 Posts