@Zilverwolf2 Je laat een heleboel losse onderdelen zien maar ik zie nergens in welke configuratie je die onderdelen zou willen plaatsen. IK heb zelf jarenlang mijn eigen desktops gebouwd en later heb ik ze laten bouwen op de specificaties die ik opgaf. Daar heb je wel wat geld voor nodig.
Ik zie dat er voor de eerste een prijs wordt aangegeven en ik kijk dan even niet naar de opslagcapaciteit of het moederbord.
De eerste kost € 799,- (en dat dat een aanbieding) AMD Ryzen 5 3500X 6x 4.10 GHz met 16 GB DDR4 en een NVIDIA GeForce GTX 1650
De tweede kost € 729,- AMD Ryzen 5 2600 6x3,40 GHz met 16 GB DDR4 en een NVIDIA Geforce GTX 1050Ti
De derde kost € 680,- Intel® Core™ i5-10400 met 8 GB DDR4 en een GTX 1650
Dan heb je eigenlijk door de nummering zelf al aangegeven welke de beste keus zal zijn. De eerste is al een aanbieding voor € 799,- en is van dat rijtje de beste. Als je ook wilt overclocken en veel mods en cc gebruikt dan zal je bij een gemiddeld gebruik na een jaar of 5 toe zijn aan een nieuwe desktop.
Als je kiest voor hogere en dus snellere specificaties zal jouw desktop waarschijnlijk langer meegaan en meer plezier geven. Een goede gaming PC kost tegenwoordig meer dan het dubbele dan dat jij er aan uit wil geven. Maar als je alleen de Sims speelt dan zal de eerste die je hebt aangegeven zeker voldoende zijn.
Als je zoekt naar een gebruikte PC kijk dan ook eens bij Alternate. Zij hebben vaak heel goede aanbiedingen.
Veel succes met je aanschaf.
Hartelijke groet.