Forum Discussion
Hoihoi!
Ik ben al een jaren lange speler van de Sims en ben recent video's gaan maken. Tijdens de laatste update 'blast from the past' was ik veel aan het herontdekken in de Sims, wat super leuk was maar ook een gemis bij mij opriep.
In de Sims heb je je gezondheid zelf in de hand. Door te sporten (of juist niet) en door gezond te eten creëer je een nieuwe levensstijl. Echter mis ik de zichtbaarheid hiervan. Mijn idee is om ook bijvoorbeeld wandelen, bank zitten/ tv kijken en verschillen in voeding toe te voegen aan de gezonde levensstijl en hier een groot pakket om heen te bouwen.
Ieders gezondheid kan nog veel verder worden uitgebreid, met meer bijzondere ziektes (levenslange of tijdelijke) en nog veel meer andere aspecten. Dit zouden ze net zoals bij de Skills een eigen kopje kunnen geven of een bijzondere balk hiervoor kunnen aanmaken die boven het hoofd van je gespeelde sims zweeft zodra je er aan werkt of er iets verandert.
Hopelijk kunnen jullie iets met dit idee!
Groetjes Jennifer, JGamesz
- sailorleontine7 months agoSeasoned Ace
Sims 4 Hospital Health Expansion Pack idea | EA Forums - 12150457 het is in het Engels maar het is gebaseerd op bepaalde kwalen en gezondheidsklachten
net zoals in het echt krijg je klachten als je teveel binnen zit en kom je aan maar als je buiten ben val je juist af en wordt je gelukkig
had ook iets erbij gevoegd nadat iemand anders z'n ideeën deelde naar mijeen kavel eigenschap of uitdaging is dan wel van belang om het realistischer te maken voor je sims
en hospital staat in het Engels voor ziekenhuis want ik wil dat ziekenhuizen meer is dan alleen als je daar werkt of als je sim bevalt
ik wil dat je sim op elk moment in het ziekenhuis kan komen als je sim klachten heb bij bepaalde kwaaltjes en het moet behandeld worden
- Sabouma7 months agoRising Veteran
meh, dat wil ik niet voor de Sims.... ik wil dat het een game blijft, en niet teveel op het echte leven gaat lijken....
- sailorleontine7 months agoSeasoned Ace
ieder zijn/haar eigen mening👍
het moet wel optioneel zijn dat je de instelling hebt om het aan/uit te zetten voor de mensen die het niet willen👍