Forum Discussion
ik heb misschien wel ideeën over de raket vaardigheid
wat nou als er "geheime locatie/werelden" worden toegevoegd om te beheren net zoals hoe het met vakantie staat? (Granite Falls, Selvadorada en Batuu) enige verschil wat ik in gedachten heb is om ze eerst te ontgrendelen (de naam van de geheime wereld heet dan misschien wel "geheime werelden" ofzo)
je kan tegenwoordig met elfenstof bij een bepaald boom in geheime werelden komen maar wat nou als het met de raket kan?
enige geheime wereld waarbij je met een raket kan is de alien wereld maar wat nou als we het kunnen uitbreiden met andere geheime werelden? (geheime werelden van Willow Creek, Oasis Springs, Glimmerbrook en Mt Komorebi) en heel misschien meer als sommige pakketten worden vernieuwd waarbij sommige werelden ook geheime wereld krijgen? (Forgotten Hollow, Sulani, Moonwood Mill, Chestnut Ridge en Tomarang) ik betwijfel het maar zeg nooit nooit😇😇 (en heel misschien zelfs actieve banen waarbij je bij die kavel moet zijn, enige verschil is dan dat je dan niet hoef te werken om er te komen)
de vragen die opkomen tijdens z'n reis voordat je binnen kan komen bij de geheime wereld (en als je het zeg maar goed heb dan kan je bij de geheime wereld naar binnen) daarna kan je altijd bij de geheime werelden komen waarbij je ben gearriveerd
ik zal het wel enorm leuk vinden als dat er komt als basegame update😊😊