Forum Discussion
Hoi,
Ik heb een idee, omdat ik hier zelf tegen aan loop. Wie weet zijn er meerdere mensen die dit ook hebben.
Het lijkt mij een prettig idee dat je per nieuw huishouden kan instellen hoelang het leven is.
Omdat je misschien met een huishouden in een save langer wil spelen, en in een andere save korter.
Nu kun je dit aanpassen in algemene instellingen, en wanneer je dit veranderd heeft dit effect op elke save die je opnieuw speelt, tenzij je dit steeds opnieuw veranderd.
Groetjes Vien
- Trismagistos2 years agoHero
Hey @Vien2311
Het per huishouden (save) instellen van de opties is natuurlijk wel heel bewerkelijk voor de makers maar het wordt voor de Sim(st)(m)ers wel wat gemakkelijker. Voordeel is dat je dn niet hoeft te onthouden of op te schrijven welke instelling je hebt gekozen voor jouw Sim (huishouden).
Misschien dat het Sims team kan starten met de leeftijden en dan langzaam uitbouwen totdat je de instellingen per save kunt aanpassen. Dus XP van mij!
Ik tag gelijk @EA_QueenBee even om haar op de hoogte te brengen van dit heel goede idee!
- Stefflater2 years agoRising Rookie
Zoals reeds opgemerkt op het Engelstalige forum: meer muziekinstrumenten zou leuk zijn. Ook de optie om een band op te richten of toch op zijn minst dat sims samen muziek kunnen maken, zou terug mogen komen. Ook zou ik graag (eindelijk) tandemfietsen willen zien in de sims. Activiteiten die sims samen kunnen doen zijn meestal leuker. groetjes
- Lotje19812 years agoNew Ace
Leuk idee dat van de muziekinstrumenten het drumstel zou ook wel erg leuk zijn inderdaad. In tegenstelling tot de sims 3 hebben we in de sims 4 ook een viool, maar muziekinstrumenten voor een symfonie orkest lijken me ook leuk..
Ik weet niet of dat al genoemd is, maar functionele auto's lijken me ook leuk of dat de sims net als in de sims 2 ook weer een taxi kunnen nemen die echt voor komt rijden.
About De Sims 4 Algemene discussie
Recent Discussions
- 9 days ago
- 17 days ago
- 20 days ago
- 2 months ago