Forum Discussion

4strd's avatar
3 years ago

Zingende servo bot

Hey iedereen, ik wil van een servobot een muziekaal genie maken. Eén van de opdrachten hiervoor is 6 uur muziek oefenen. Ik heb gemerkt dat piano, gitaar -en vioolspelen meetelt voor het muziek oefenen maar zingen niet. Mijn servo bot heeft wel vier uur gezongen en er kwam geen uur geoefende muziek erbij. Hebben nog andere mensen dit probleem?

1 Reply

• Hey @4strd,

Jouw situatie is heel herkenbaar!

Ik heb het even snel voor je opgezocht maar het is 'by design' dat je de opdracht heel strikt moet nemen. De Servo Bot functioneert een beetje zoals je van een Sim mag verwachten. Kijk desnoods ook even op de website van Moonshine Sim (@Simmie99 hier op het forum) In haar Gids over Studentenleven Sims 4 Gids over Studentenleven - MOONSHINESIM vind je bij De SERVO Bot wat extra informatie die heel nuttig kan zijn.

Als bij je Sim het levensdoel Muzikaal Genie kiest, heb je trouwens een vergelijkbare 'valkuil'. Ook daar geldt zingen niet als muziek of muzikaliteit. Wel een beetje vreemd eigenlijk.  Een pleidooi om zingen toe te voegen aan de opties zal ik zeker steunen.

Hopelijk heb je hier wat aan. 

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.425 PostsLatest Activity: 3 days ago