2 'foutjes' ontdekt met spelen, beloningsmarkt werkt 'raar' sinds update 31/10
Hallo allemaal,
Long time no see, oftewel ik ben al tijdje niet op deze site geweest wel op de Engelstalige site geweest en daar niet een antwoord gevonden op een probleempje die ik momenteel heb met spelen in de Sims 4.
Mijn Sims zitten al 3 generatie's in 1 huishouden en heb dus al meerdere mijlpalen meegemaakt met heel veel sims maar sinds een week of 4 krijg je de mijlpalen niet meer te zien van kinds af aan zeg maar. Terwijl mijn Sim al generatie 3 is dus al vanaf baby opgegroeid is en daar vele mijlpalen ook had. Hoe kan dit ineens? Heb dit namelijk nog nooit gehad. Ik kon het op z'n Engels dus nergens vinden...Misschien staat er wel ergens iets over en dan hoop ik dat er een oplossing voor is. Voor mijn 10G familie althans. Wel zonde als ze geen mijlpalen meer hebben...
2e probleem is pas sinds de nieuwe update van vanavond het geval. Ik kan op de beloningsmarkt ineens álles kopen wat ik al ooit gekocht had...Ehm ja gek he? Ik weet het. Ik heb dus 1 sim die al ontzettend veel gekocht heeft en heb even een foto ervan gemaakt en erbij gedaan zodat jullie het kunnen zien. Vreemd is het of niet? Ik heb met een tiener sim net wat dingen gekocht en ships genoeg kwam ik er dus te laat achter en heb ik 3 dingen dubbel gekocht waardoor hij al z'n punten dus weggegooid heeft. Erg jammer. Ik speel scenario's ja dat klopt daar verdien ik ook vaak mijn beloningsmarkt punten mee dus zodoende dat Sim1 zoveel gekocht had...Dacht ik laat het jullie even weten.
Groetjes Monique
Hey @monique23051,
Ik ga ervan uit dat dit kledingfoutje gewoon een bug is!
Er waren een tijd geleden wel meer problemen met schoenen en jurkjes en ook met sneeuwlaarzen dus ik vermoed dat dit er ook een van is.
Zou je eens willen testen of dit probleem met dezelfde jas en laarzen ook voorkomt bij andere peuters? Als dat zo is dan kunnen we met zekerheid zeggen dat het een bug is.
Ik heb even gezocht naar vergelijkbare bugs en de rapporten maar kon niets vinden. Dus ik zal @EA_QueenBee even taggen om deze bug door te (laten) geven.