1 year ago
al mijn gezinnen zijn weg
hoi, ik heb net een mod gedownload: mc command center maar toen ik net weer me sims opstarten waren opeens al mijn gezinnen weg en moet ik dus weer helemaal opnieuw beginnen . is er nog een manier om...
ik heb even gekeken bij mijn mappen en daar stond: sims4 back up en als ik daar op klik staat er saves en in daar staan nog wel allemaal dingen in. kan ik daar nog iets mee of niet?
Hey @Inkiegriet8,
Hopelijk kan je zien van welke datum jouw back-up is?
Ik raad je aan om niet alle mappen van je back-up terug te zetten. Plaats in elk geval de map saves terug en ook de mappen tray en lotcacheddata. In de meeste gevallen kan je dan weer verder spelen vanaf het moment dat je de back-up had gemaakt. Omdat ik niet weet van wanneer die back-up is zal je dat zelf even moeten controleren. Het kan dus zijn dat je een behoorlijke speeltijd verliest maar dat is altijd beter dan alles verliezen. Controleer ajb gelijk de GameVersion en zorg dat het nummer daar overeenkomt met het nummer van de laatste update van 6 maart 2024. Voor PC is dat 1.105.345.1020 voor Mac 1.105.345.1220 en 1.89 voor Console.
Laat even weten of je meer hulp nodig hebt.