8 months ago
Assistent van Magere Hein
Ik ben bezig met het evenement met Magere Hein, maar Assistent van Magere Hein wordt maar niet voltooid. Ik heb al meerdere lelies en leeuwenbekjes geplant, onder overkapping, maar het spel voltooid ...
Hey @Sabine16, @mbkcreations, @JustCarm en @monique23051
Het gaat niet goed met Magere Hein en alles wat daarmee samenhangt. Er zijn inmiddels heel veel bug rapporten op de Engelstalige forumpagina.
[OPEN] Reaper's Rewards: Tasks reset - Answer HQ
[OPEN] Reaper's Rewards: Become Friends and Socialize Grim Reaper not completing - Answer HQ
Solved: [UNDER INVESTIGATION/MODS] Reaper's Rewards: Planting Flowers not checking off - Answer HQ
Reaper Rewards: Game generates multiple Grim Reapers - Answer HQ
Opgelost: [NEEDS SAVES] Grim reaper wont collect the dead, household stuck - Answer HQ
En, over het event
Opgelost: [OPEN] Reaper's Rewards: Plumbob icons for Quests no longer available/No tasks - Answer HQ
Dus zoals je ziet.... de dood heeft nogal wat voeten in de aarde. Een aantal van deze bugs worden nu onderzocht en voor een aantal worden ook nog saves gevraagd. Het enige dat ik jullie op dit moment kan aanraden is dat je aansluit bij die rapporten of geduldig moet afwachten tot er een oplossing komt. Ik houd mijn hart vast voor de 31ste oktober........
Ik heb in ieder geval 'mijn oplossing' gevonden dankjewel @Trismagistos .
Ik heb mijn gehele EA-sims map gekopieerd naar bureaublad en hem anders genoemd, gewoon Sims4Oud heb alles uit mijn EA map met de hand verwijderd en ben toen het spel gaan repareren (in de EAapp bij Library dan op je sims 4 spel klikken en dan dus Repair gekozen). Dit duurt klein halfuurtje en toen heb ik het spel geopend (dus zonder de saves erin) en toen een nieuwe Sim aangemaakt en spel gestart. Toen kreeg ik het evenement (nieuwe, niet de oude opdrachten helaas) te zien! Heb die sim laten sterven (gemeen he?) en heb toen afgesloten.Heb toen mijn gekopieerde map gekopieerd en geplakt in dus de 'nieuwe' sims map (alleen de saves trouwens maar gekopieerd niet de rest) en naar mijn oude 'sims' toegegaan waar ik tenslotte ook dit event mee was begonnen en jawel het werkte weer! Dankjewel! Ik begin nu wel gelijk met week 4 maar goed, het werkt!
Groetjes Monique