Forum Discussion
Oke, dus het is zo dat alleen op je eigen lot je alleen maar huizen mag verhuren en bewerken? ( best crap en beperkt als je het mij vraagt!?)
Overigens ben ik bij mijn favo youtuber deligracy dezelfde ergernis tegen gekomen. Oké, for rent is een fail constateer ik. Teleurgesteld.
Half en half waar. Je kunt best kavels kopen en verhuren om zo extra inkomsten te verkrijgen. Het lijkt dan wat meer op het kopen van een stalletje, winkel, restaurant of dierenkliniek en zullen de inkomsten ook niet zo hoog zijn. Het bewerken van zo'n verhuurkavel loopt dan via de wereld beheren. Dat kan trouwens bij alle kavels.
Als je verhuurder en huurder samen op een kavel plaatst, heb je meer spelopties tot je beschikking en dat was ook vooral de bedoeling van het pakket Te Huur.
- 1 year ago
Hmm, als ik dat had geweten had ik hem niet aangeschaft. Mijn wens is dat je tegen betaling zoveel mogelijk verhuurt en onderhoud. Nu is het een piece of cake als je ergens anders ongelimiteerd mag bouwen en onderhouden. De moeilijkheidsgraad die ik mezelf opleg haal ik veel lol uit, maar ja dat kan dus niet.
Nu een nieuw verhaal beginnen🙂 ipv van for rent.
Featured Places
De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 19 hours agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee4 days ago
Community Manager