4 years ago
Bug in CAS
hoi hoi ik heb een vraagje sinds de laatste update er is een bug in me spel, in cas, bij de mannen komen 2x de zwembroeken waarom geen idee, ik weet als het bij jullie ook zo is laat het even weten...
ik heb zelfde probleem met deze bug, en ik heb de laatste versie van de sims, en ik gebruik geen mods, maar ik heb ook een bug met cas, het gaat om de mannen kleding die 2x in staan bij de zwembroeken eentje is los van alle andere zwembroeken kunnen jullie de lose broek bij de andere invoegen dat zou fijn zijn als dat ook gefixt zou worden zie fotos wat ik bedoel
Hey @simvips,
Is dit hetzelfde probleem dat je ook al in december hebt aangekaart, Opgelost: Bug in CAS - Answer HQ (ea.com)?
Ik vermoed dat je vraag/opmerking naar het Nederlandse deel van forum is overgeplaatst omdat je Nederlands hebt gebruikt.
Het topic waar je de vraag hebt geplaatst, gaat duidelijk over een ander probleem. Namelijk dat als je in CAS het gezicht van de Sim aanklikt je direct naar detailbewerking wordt geleid en daardoor niet de gezichtsvorm kunt bewerken. Jouw probleem is in december door @EA_Leeuw ook onder de aandacht van het Team gebracht en het is dus voorlopig nog even afwachten. Zoals je misschien wel hebt meegekregen zal er een aanpassing plaatsvinden in de voornaamwoorden sfeer. Naast de vrouwelijke en mannelijke persoonsvorm zal er ook een non-binaire persoonsvorm worden geïntroduceerd. Wie weet was die zwembroek die ook bij warm weer als gewone broek kan worden gedragen en zowel bij de mannelijke als vrouwelijke modellen kan worden gevonden alvast een voorproefje.
In de Waslijst van februari heb ik jouw vraag niet kunnen vinden. Dat wil niet zeggen dat er niet aan wordt gewerkt. Wie weet wordt het wel meegenomen bij de aanpassingen die te wachten staan.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Dat klopt het is de vraag wat ik in december had gevraagd als er een oplossing zou komen ben blij dat jullie mee aan de slag gaan ik zal netjes afwachten dan waneer dat gefixt word in de update 🙂 heel erg bedankt dat jullie naar onze feedback luisteren en proberen iets mee te doen hoop dat het in de toekomst gefixt wordt nogmaals bedankt 🙂 dat jullie willen luisteren en mee denken
Ik had inderdaad al zo'n vermoeden dat ik hier eerder over had gelezen. 😉
Heb de posts even samengevoegd.