Forum Discussion

simvips's avatar
4 years ago
Solved

Bug in CAS

hoi hoi

ik heb een vraagje sinds de laatste update er is een bug in me spel, in cas, bij de mannen komen 2x de zwembroeken waarom geen idee,  ik weet als het bij jullie ook zo is laat het even weten zie foto, ik heb alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar de probleem kom steeds voor, en ik gebruik geen mods, is het bij jullie ook zo of dat niet ik hoor het graag, en misschien weten jullie de oplossing voor dit probleem alvast bedankt 

• Hey @simvips,

Even een kleine update over dit; ik heb het doorgegeven als een mogelijk bug en de Sims teams zijn het aan het onderzoeken.

Hopelijk bederft het je speelervaring niet al te veel?

20 Replies

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    Hey @simvips,

Even kijken. Zou je misschien een screenshot kunnen posten waarop de twee keer zembroeken wat duidelijker te zien zijn? Misschien met twee duidelijke aanduidingen?

Ik zou het erg waarderen! 🙂
  • simvips's avatar
    simvips
    4 years ago

@EA_Leeuw  hier is de screenshots van het probleem (zie fotos) op foto 1 zie je alle zwembroeken en op foto 2 zie je dat er een extra zwembroek knopje is toegevoegd met een   losse zwembroekje van eiland leven erbij, waarom dat is geen idee de losse hoort gewoon tussen de andere neem ik aan, ik denk dat dit een bug is aan gezien dat ik de sims heb verwijderd en opnieuw geïnstalleerd heb en zelfs gerepareerd, het probleem blijft ontstaan 

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    4 years ago
    Hey @simvips,

Even een kleine update over dit; ik heb het doorgegeven als een mogelijk bug en de Sims teams zijn het aan het onderzoeken.

Hopelijk bederft het je speelervaring niet al te veel?
  • simvips's avatar
    simvips
    4 years ago

@EA_Leeuw  oke heel erg bedankt dat jullie het even gaan onderzoeken, en nee het spel speel prima maar allen dit is wel even vervelend met het cas dat je 1 broek moet zoeken :D ik hoop dat de fix snel in de update wordt verwerkt  :D alvast bedankt :D 

• ik heb zelfde probleem met deze bug, en ik  heb de laatste versie van de sims,  en ik gebruik geen mods, maar ik heb ook een bug met cas, het gaat om de mannen kleding die 2x in staan bij de zwembroeken eentje is los van alle andere zwembroeken kunnen jullie de lose broek bij de andere invoegen dat zou fijn zijn als dat ook gefixt zou worden   zie fotos wat ik bedoel 

• Hey @simvips,

Is dit hetzelfde probleem dat je ook al in december hebt aangekaart, Opgelost: Bug in CAS - Answer HQ (ea.com)

Ik vermoed dat je vraag/opmerking naar het Nederlandse deel van forum is overgeplaatst omdat je Nederlands hebt gebruikt.

Het topic waar je de vraag hebt geplaatst, gaat duidelijk over een ander probleem. Namelijk dat als je in CAS het gezicht van de Sim aanklikt je direct naar detailbewerking wordt geleid en daardoor niet de gezichtsvorm kunt bewerken. Jouw probleem is in december door @EA_Leeuw ook onder de aandacht van het Team gebracht en het is dus voorlopig nog even afwachten. Zoals je misschien wel hebt meegekregen zal er een aanpassing plaatsvinden in de voornaamwoorden sfeer. Naast de vrouwelijke en mannelijke persoonsvorm zal er ook een non-binaire persoonsvorm worden geïntroduceerd. Wie weet was die zwembroek die ook bij warm weer als gewone broek kan worden gedragen en zowel bij de mannelijke als vrouwelijke modellen kan worden gevonden alvast een voorproefje.

In de Waslijst van februari heb ik jouw vraag niet kunnen vinden. Dat wil niet zeggen dat er niet aan wordt gewerkt. Wie weet wordt het wel meegenomen bij de aanpassingen die te wachten staan.

Hopelijk heb je hier wat aan.

• simvips's avatar
    simvips
    4 years ago

Dat klopt het is de vraag wat ik in december had gevraagd als er een oplossing zou komen ben blij dat jullie mee aan de slag gaan ik zal netjes afwachten dan waneer dat gefixt word in de update 🙂 heel erg bedankt dat jullie naar onze feedback luisteren en proberen iets mee te doen hoop dat het in de toekomst gefixt wordt nogmaals bedankt 🙂 dat jullie willen luisteren en mee denken 

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    4 years ago

Ik had inderdaad al zo'n vermoeden dat ik hier eerder over had gelezen. 😉
    Heb de posts even samengevoegd.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,941 PostsLatest Activity: 10 hours ago