Forum Discussion

monique23051's avatar
monique23051
Seasoned Ace
1 year ago
Solved

Bug? Ranchhand blijft maar komen en 'overnachten'. Ook Father Christmas...!?

Hoi Soel Soel, Ben ik weer eens een keertje, ben sinds kort weer fiks aan 't spelen en sinds kortere tijd (weekje) heb ik probleem met mensen die op het kavel van mijn sims komen, vooral Father Chri...
  • Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    1 year ago

Hey @monique23051,

Hopelijk gaat het inmiddels weer wat beter met je. 

Wel een hoop werk voor een simpele verhuizing (je had ze ook even in een ander huis kunnen plaatsen, dat had een hoop werk -slopen en opnieuw opbouwen- gescheeld) en jammer dat die workaround niet werkt zoals het zou kunnen. Heb je na de verhuizing ook het bestand localthumbcache verwijderd? Dat had wellicht nog kunnen helpen. De ranch hand in dit spel kan de oorzaak zijn van het probleem en is misschien wel de oorzaak van de bug.

Heb je overwogen om het gezin te splitsen? M.a.w. de ranch hand in een eigen gezin en al dan niet in een eigen huis of uit de wereld te plaatsen? Misschien dat je het daarmee kunt oplossen? Je zou zelfs met cheats ervoor kunnen zorgen dat er geen relatie meer is tussen de rest van de leden van het huishouden en de ranch hand. Als dat allemaal niet lukt dan heeft jouw save waarschijnlijk toch ergens een bug opgelopen.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 21 hours ago
3,036 Posts